Zat 1 nov 14 : 20ste VTT WEELDE

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
okke
Mountainbiker

Re: Zat 1 nov 14 : 20ste VTT WEELDE

Post by okke »

:-k Ook jullie je presentje nie vergeten dan ! Met het bonnetje dat je bij de inschrijving krijgt effe iets ophalen bij het naar buiten gaan ! Welkom gasten teljoorelekkers ! [quote="Guy M"]Vanuit de buurgemeente Arendonk zenden de Wippelbergse Wielertoeristen hun zonen uit naar Weelde. We zullen net zoals voorgaande jaren thv de Gewestbossen op het parcours gaan. De bevoorrading komt dan voor ons wel wat (te) snel, maar we zullen onze dorst laven in de kantine wanneer we de inschrijving in orde brengen. Voordeel: trappist bij de "bevoorrading" :-D[/quote]
trage rappe
Mountainbiker

Post by trage rappe »

ook present vanuit het verre Beerse (allee agge thuis met de fiets vertrekt) :drunk:
okke
Mountainbiker

Post by okke »

Parcours vandaag eens gaan bekijken. Ligt er prima bij, hier en daar wat betere stroken toegevoegd in tegenstelling tot de vorige jaren. Er komt dit jaar ook een firma de fietsen inspuiten en afspuiten zodat ze achteraf weer stralen... als dat tenminste nodig is bij het uitzonderlijk goeie najaarsweer dat ze voorspellen. :-) Onze parcoursmeester heeft de afgelopen dagen niet stil gezeten. Volgens zijn gegevens zijn de tochten respectievelijk 30, 43 en 53 kilometer lang. En er is uiteraard de kidstoer van ong. 18 km. Tot zaterdag !
Patje123
Mountainbiker

Post by Patje123 »

Ik neem aan dat er dit jaar wel warm water uit de douche zal stromen?. Dit was vorig jaar helemaal niet het geval. :-D
Misschien zal het dit jaar niet nodig zijn, maar toch een warme douche kan deugd doen.
okke
Mountainbiker

Post by okke »

[quote="Patje123"]Ik neem aan dat er dit jaar wel warm water uit de douche zal stromen?. Dit was vorig jaar helemaal niet het geval. :-D
Misschien zal het dit jaar niet nodig zijn, maar toch een warme douche kan deugd doen.[/quote]
:-k We zullen die van de voetbal eens informeren... vorig jaar nochtans niet direct klachten over gekregen. We volgen het op !
Il Grasso
Mountainbiker

Post by Il Grasso »

Komt de kidstoer ook op de vaste route van Ravels?
pomper
Mountainbiker

Post by pomper »

Als ik van turnhout kom waar kan ik ergens het op het parcour gaan merci
Loser Killer
Mountainbiker

Post by Loser Killer »

Ben eens benieuwd of hij er weer gaat staan. "Vergunninghouders links, niet vergunninghouders rechts!" Kan ook andersom zijn. :wink:
Speedy G.
Mountainbiker

Post by Speedy G. »

okke wrote: De 18km-tocht is een KIDSTOUR voor kinderen van 7 t/m 16 jaar.
Oei, ik kom af met mijn net 5-jarig zoontje. 8)
Il Grasso wrote:Komt de kidstoer ook op de vaste route van Ravels?
Naar wat ik vernomen heb, zou de kidstoer de normale route volgen tot aan het ATB parcours en daar terugkeren richting vliegveld.
pomper wrote:Als ik van turnhout kom waar kan ik ergens het op het parcour gaan merci
Ofwel gewoon naar de start rijden ofwel aan de brug in Ravels op de kanaaldijk gaan richting Arendonk.
okke
Mountainbiker

Post by okke »

De gezamelijke kidstoer is vanaf 7 jaar, vrij de kidstoer rijden kan al eerder natuurlijk met de mama of de papa.

Kidstour lopt tot aan het ATB-parcours en keert dan terug via vliegveld Weelde.

Vanuit Turnhout kan je inderdaad over de brug richting Arendonk op het parcours. Let wel op dat de bevoorradingsploeg er reeds is !
Post Reply