Za 25/10/2014 Ronse : Biking@Ronse MTB Tour 2014

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
raboken
Mountainbiker

Re: Za 25/10/2014 Ronse : Biking@Ronse MTB Tour 2014

Post by raboken »

vercruysse eddy wrote:
raboken wrote:Welke ondergrond kunnen we daar verwachten? Heel modderig?
Dag Raboken , vandaag nog meerdere stukken gaan uitpijlen en het parcours ligt er prachtig bij. Bijna geen modder te bekennen....enkel een stukje in de klim in het bos naar Heynsdaele waar de zon en wind niet aankunnen en in Ellezelles een strookje van 20 meter . Het is zo wie zo een avontuurlijk parcours voor echte MTB'ers. Tot zaterdag .
Bedankt Eddy, wij pakken morgen uit =P~
obrigado
Mountainbiker

Post by obrigado »

Aanwijzig ....;-) groetjes van Umberto
vani
Mountainbiker

Post by vani »

Inschrijving en parking dik in orde eerste privestuk was voor velen al een looppassage bergop en zo waren er nog een paar stukken waar het echt zwaar stoempen was nu en dan mocht er een pijltje meer gehangen hebben. bevoorradingen in orde en een super afspuitstand. Als het volgend jaar een ganse week droog is terug aanwezig.

Er zat wel 1 stuk in die bij regenweer gevaarlijk was en dat was dat paadje tussen die 2 prikkeldraden waar het dan ook nog eens schuin afhelde en willen of niet al rijden schoof je vandaag naar de linker prikkeldraad. Hopelijk heeft er niemand in gehangen vandaag.
quirinus
Mountainbiker

Post by quirinus »

Deze tocht had alles wat een goeie VTT moet hebben. Lekkere namiddagzon, goeie bevoorradingen en afspuitstand, vriendelijke clubleden en zeer veel off-road. ('k deed 55km)
Parcours vrij goed berijdbaar mits goeie bandenkeuze en nodige power. Op 't eind choco maar de Ename kikkerde me op.
Volgend jaar zeker weer van de partij.
lanzo
Mountainbiker

Post by lanzo »

prachtige tocht gereden vandaag: bijna geen asfalt gezien. Een parkoersbouwer om u tegen te zeggen! Er waren inderdaad 2 passages die te voet dienden afgelegd te worden wegens te vettig, maar voor de rest was het kicken. Prachtige single tracks en een sterk golvend parkoers in de bossen en velden, een lekkere najaarszon. Het parkoers zag er vettig uit nu en dan, maar ons groepje heeft er zich goed doorgeworsteld. Het was lekker om eens tot het uiterste te gaan. De laatste weken hebben we Olloy gedaan Manage, Harveng, Koppenberg, ...Ik moet zeggen aan Olloy kan voorlopig geen enkele tour tippen, maar Ronse is toch te 2e in de rij.
Proficiat!
Martin
Mountainbiker

Post by Martin »

schitterende en lastige tocht, het laatste bos te voet was er voor mij te veel aan, maar misschien inderdaad de verkeerde banden gekozen op basis van het bericht dat alles goed berijdbaar was :roll:
SC179
Mountainbiker

Post by SC179 »

Idd mooie rit gereden met een zalig zonnetje in de namiddag. Lekker intervaltrainingske van 55 km. In begin nog een fotograaf gepasseerd, iemand een idee waar deze foto's terug te vinden zijn?
den jaen
Mountainbiker

Post by den jaen »

Martin wrote:schitterende en lastige tocht, het laatste bos te voet was er voor mij te veel aan, maar misschien inderdaad de verkeerde banden gekozen op basis van het bericht dat alles goed berijdbaar was :roll:

had er ook nog aan gedacht om andere banden derop te zwieren maar geen tijd gehad !
maar toch kunnen genieten van de tocht en ven den ename !!
TaurineR
Mountainbiker

Post by TaurineR »

den jaen wrote:
Martin wrote:schitterende en lastige tocht, het laatste bos te voet was er voor mij te veel aan, maar misschien inderdaad de verkeerde banden gekozen op basis van het bericht dat alles goed berijdbaar was :roll:

had er ook nog aan gedacht om andere banden derop te zwieren maar geen tijd gehad !
maar toch kunnen genieten van de tocht en ven den ename !!
Dit vraag ik me toch af: wisselen jullie echt telkens van banden afhankelijk van parcours of het weer?
Hoeveel setjes staan er dan te wachten in de garage?
Wat als je met notubes rijden? Hebben jullie een aantal wielsets hangen?
Magi
Mountainbiker
Location: Ne zwarten, vond ik mooi...daarom, maar toch een specialized!

Post by Magi »

amaai, wat een organisatie, vlot ingeschreven, vriendelijk,zelfs een koffietje aan de inschrijving, heeft gesmaakt =D>
start was wat glijden en stappen,
goed bepijld, goeie bevoorradingen èn vriendelijk èn met olie om kettingske te smeren,
zelfs 2 maal ook al was ze goed geolied (dacht ik)
biker geholpen met ketting, was onderneming,
maatje zelf pech, achterderailleur afgebroken, te sterke benen, roc nog in zijn lijf :-D
hele mooie tocht!
lekkere ename,
GENOTEN =D> =D> =D>
tot later
louis
Post Reply