Iemand meer info over deze TT? Parcours? Welke richting wordt er gereden? ...?
http://www.mountainbike.be/toertochten/ ... mtb-tocht
zon 26/10/2014 Bilzen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: zon 26/10/2014 Bilzen

Via deze link https://www.youtube.com/watch?v=tCCRQK4g-uUkan u een sfeer impressie van vorige editie vinden.
Dit jaar is de rijrichting van het parcours omgekeerd, men doet Bilzen, Zutendaal en Lanaken aan.
Men kan starten tussen 8:00 en 11:00
Inschrijving bedraagt 5€ dit tvv kinderen met brandwonden.
- xtremebiker
- Mountainbiker
Post by xtremebiker »
redelijk mooie toertocht waar men het maximum heeft gehaald uit de mogelijkheden die men heeft en mag gebruiken . Dit dan toch verleden jaar en vermoed ook dat het dit jaar zo zal zijn . ik kom af
Klopt, de meeste zijn brede paden, vorige editie had ik 430hm op de teller.julie wrote:op het filmpje zie ik vooral veel brede wegen, klopt dit? dus weinig singletrack?
Ik ben niet echt bekend met de omgeving
Een snelle tocht dus. Maar je mag wel op het einde met de brandslang spelen he!
Grt.Jo
-
sladderslak
- Mountainbiker
Post by sladderslak »
aanwezig.
Ik zie hier pijlkes hangen bij de brug in Eigenbilzen... dan kan ik van hieruit starten en bij doortocht Bilzen betalen en verder rijden ?
Is het de 30km of de 45km die hier passeert, of is de splitsing pas nadien ?
txs
Ik zie hier pijlkes hangen bij de brug in Eigenbilzen... dan kan ik van hieruit starten en bij doortocht Bilzen betalen en verder rijden ?
Is het de 30km of de 45km die hier passeert, of is de splitsing pas nadien ?
txs
Last edited by sladderslak on Sat 25 Oct 2014 18:22, edited 1 time in total.
@sladderslak: Geen probleem, in Eigenbilzen is er geen splitsing.
Er zijn trouwens 3 splitsingen voor diegene die wat meer dan 30km of wat minder dan 45km willen rijden.
Er zijn trouwens 3 splitsingen voor diegene die wat meer dan 30km of wat minder dan 45km willen rijden.