jls wrote:zou ik ook wel willen doen maar wat gaan ze daarvan zeggen als iedereen dat na een dagske modderbiken wil doen???A d r i wrote:@AJ KWAK, mijn bike gaat op de kamer..
Ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen, anders begin ik over verleden jaar en hoe het zit met de vergoedingen, ik denk dat ze rap zullen zwijgen. En ik heb de gewoonte mijn fiets proper te maken voor de volgende rit.
met 10 bikers afspreken om kabel door alle frames & wielen te steken + ferm hangslot. 10 fietsen die aan elkaar hangen stelen doe je niet onopgemerkt...
Dat deden wij ook maar het schijnt dat ze daar verleden jaar niet mee gered waren. Pas op, de gelegenheidsdief zal je het hiermee wel erge moeilijk maken.
sowieso, ik verwacht wel dat de organisatie "al" het nodige zal doen om zo iets te vermijden dit jaar... anders riskeren ze volgend jaar zelf mee te moeten doen om nog een respektabel deelnemersaantal te halen
Verleden jaar was ook alles op slot, je kan gewoon niet uitsluiten dat er toch iemand inbreekt. Het was blijkbaar iemand die de sleutel had want er waren geen sporen van braak.
LCMT 2005 van 5 tot en met 8 mei 2005
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- A d r i
- Mountainbiker
- aj kwak
- Mountainbiker
Er waren geen sporen van braak, maar toch was er ingebroken. De inbrekers hadden zelf een ander slot gestoken(ws omdat ze zo meer tijd hadden om te vluchten)A d r i wrote:
sowieso, ik verwacht wel dat de organisatie "al" het nodige zal doen om zo iets te vermijden dit jaar... anders riskeren ze volgend jaar zelf mee te moeten doen om nog een respektabel deelnemersaantal te halen
Verleden jaar was ook alles op slot, je kan gewoon niet uitsluiten dat er toch iemand inbreekt. Het was blijkbaar iemand die de sleutel had want er waren geen sporen van braak.
daar zit wel wat van waarheid in dat de organizator wat te veel aan zijn eigen portomonnee denkt( pas op : je zou moeten dom zijn het niet te doen als je zo iets organiseerd maar trop is te veel!)
De mensen biken daar een prachtige vier daags toertocht die zeer mooi is en betalen daar dan ook voor maar een aandenken al is het een dom plaketteke of een t-shirt (wat je nu zelfs reeds krijgt bij de meest banale toertocht) dat kan er van ons kurteke niet van af! Wat minder de grote Jan afhangen in plaats van daar vier dagen te staan babbelen in de wind en inderdaad die mensen terug aan hun veloken helpen in plaats van naar jezelf te staan luisteren ganser dagen !!!!!!.

De mensen biken daar een prachtige vier daags toertocht die zeer mooi is en betalen daar dan ook voor maar een aandenken al is het een dom plaketteke of een t-shirt (wat je nu zelfs reeds krijgt bij de meest banale toertocht) dat kan er van ons kurteke niet van af! Wat minder de grote Jan afhangen in plaats van daar vier dagen te staan babbelen in de wind en inderdaad die mensen terug aan hun veloken helpen in plaats van naar jezelf te staan luisteren ganser dagen !!!!!!.
-
Dennis
- Mountainbiker
Ik doe ook mee dit jaar. Heb op de site gelezen dat er dit keer nachtwakers zouden zijn aan de fietsenstalling.
Zelfs dit is geen garantie natuurlijk, vorig jaar in Transalp waren er ook 5 fietsen uit stalling gestolen terwijl de nachtwaker in die stalling sliep. Deze fietsen werden naar het schijnt WEL vergoed.
Zelfs dit is geen garantie natuurlijk, vorig jaar in Transalp waren er ook 5 fietsen uit stalling gestolen terwijl de nachtwaker in die stalling sliep. Deze fietsen werden naar het schijnt WEL vergoed.
- A d r i
- Mountainbiker
Er zal steeds maar een zeker bedrag vergoed worden, dus je verliest altijd.
Hier staat een lijst van de voorlopig ingeschreven bikers aan de LCMT
Hier staat een lijst van de voorlopig ingeschreven bikers aan de LCMT