19/10/2014::Overijse::25e Dwars door het Zoniënwoud

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Bunga
Mountainbiker

Re: 19/10/2014::Overijse::25e Dwars door het Zoniënwoud

Post by Bunga »

Naast de blubber loopt parallel een asfaltbaantje waar je naartoe kan. Als je langs het spoor omhoog klimt dan kom je wat verder op een splitsing. Daar kunnen ze volgend jaar een bordje zetten “vettig rechtdoor” en “witte kousen rechts” :) Maar dan ga je wel de afdaling naar dat houten brugje missen met de steile klim erachter wat toch een meerwaarde is.
phille
Mountainbiker

Post by phille »

Bunga wrote:Naast de blubber loopt parallel een asfaltbaantje waar je naartoe kan. Als je langs het spoor omhoog klimt dan kom je wat verder op een splitsing.
Dit ga ik toch effe voor mezelf noteren, TNX !

Ik vond het vooral spijtig ... bijna alles was droog (op enkele stukken int begin na), ik dacht echt we gaan quasi droog thuis komen, en dan dat stuk vies dom gesukkel, zeer spijtig

Seingevers moet voor mij niet, zet een herras en verplicht de mensen om te stoppen en veilig over te steken, die 8 man had je best op andere plaatsen kunnen gebruiken, maar het is natuurlijk makkelijk dat iemand het verkeer tegen houd !

Enorm verschoten van de passage in Hoeilaart, daar kan je m.i. een tocht van 50km doen en 1500hms overhouden
lowflyer
Mountainbiker

Post by lowflyer »

Mooie tocht, enkel jammer dat er op wat appelsienen na niks meer te eten was tijdens de 2e bevoorrading ...
WS
Mountainbiker

Post by WS »

Als ze hier al beginnen zagen over 50m modder, want gaan ze dan binnen een maand in de winter doen?

Ik heb van begin tot eind genoten, lekker veel variatie, veel op en af, een hoop leuke trackjes, lekker gas geven door het Zoniënwoud, prachtig weertje, lekkere welkome hamburger achteraf. Leuk dat het hier niet ieder jaar hetzelfde parcours is. Soms mocht er wel een pijltje meer hangen, heb vaak situaties gezien waar mensen de afslag al voorbij waren.
De meerwaarde van de nummerbordjes snap ik wel niet zo.
Herminator
Mountainbiker

Post by Herminator »

I
Herminator
Mountainbiker

Post by Herminator »

Iemand een idee waar we de foto's kunnen bekijken ?

Thx,
Herminator
jerre1984
Mountainbiker

Post by jerre1984 »

zullen bij de volgende vergaderingen alle punten is doornemen. en waar nodig bijsturen naar volgend jaar toe.
Teekitiezie
Mountainbiker

Post by Teekitiezie »

Herminator wrote:Iemand een idee waar we de foto's kunnen bekijken ?

Thx,
Herminator
http://Www.mtb-you.be
Kevindv
Mountainbiker

Post by Kevindv »

Ik kan geen slechte zaken vertellen over deze toertocht.
Uitstekend bikeweer.
Hier en daar een vettige strook, wat normaal is na wat regen de dagen voordien.
Natuurlijk die ene baggerstrook waar al over geschreven is was er een beetje over.
Bevoorradingen waren meer dan voldoende eten en drinken.
Overal heel vriendelijke mensen, op de inschrijving, de bevoorradingen en onderweg de seingevers ook.
Na terug aan de start te komen na net geen 50km even gedacht om binnen te draaien, maar toch doorgezet om de 78km(81km op mijn gps) te volmaken.
Geen seconde en geen meter spijt van gehad.
Ik heb me geamusseerd van de eerste tot de laatste meter.
Volledig leeg en tegen de krampen aan de bikewash gedaan en nadien de douche onder.
Volgend jaar kom ik zeker en vast terug.
Dikke merci en chapeau aan de organisatie.
jerre1984
Mountainbiker

Post by jerre1984 »

WS wrote:Als ze hier al beginnen zagen over 50m modder, want gaan ze dan binnen een maand in de winter doen?

Ik heb van begin tot eind genoten, lekker veel variatie, veel op en af, een hoop leuke trackjes, lekker gas geven door het Zoniënwoud, prachtig weertje, lekkere welkome hamburger achteraf. Leuk dat het hier niet ieder jaar hetzelfde parcours is. Soms mocht er wel een pijltje meer hangen, heb vaak situaties gezien waar mensen de afslag al voorbij waren.
De meerwaarde van de nummerbordjes snap ik wel niet zo.
met uwne nr konde prijze winnen :-) .
Post Reply