19/10/2014::Overijse::25e Dwars door het Zoniënwoud
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- El Toro Cycling Club HB
- Mountainbiker
19/10/2014::Overijse::25e Dwars door het Zoniënwoud
Post by El Toro Cycling Club HB »
TWC Hoekse Maleizen organiseren op zondag 19 oktober voor de 25e maal:
Dwars door het Zoniënwoud
afstanden: 20 (kidstour) - 30 - 40 - 60 - 75 km
200 350-500-600-950 hm (dit volgens opgave van de organisatie)
start: 8.00 - 12.00 uur
20 en 30 km tot 12 uur, 2/3 en 3/4 euro
40 en 60 km tot 11 uur, 3/4 en 4/5 euro
75 km tot 10.00 uur en 5/6 euro
de begeleide kidstour start om 10.00 uur
(dit alles volgens webside organisatie)
Douches - Kleedkamers - Afspuitstand - Bewaakte fietsstalling - Bevoorrading
Adres:
Kamp Kwadraad
Nijvelsebaan 190
3090 Overijse
België
Zo te zien gaat het weer meevallen, dus niets staat in de weg voor een grote opkomst voor een mooie tour in een najaarszonnetje net als afgelopen zondag in Ottignies
Dwars door het Zoniënwoud
afstanden: 20 (kidstour) - 30 - 40 - 60 - 75 km
200 350-500-600-950 hm (dit volgens opgave van de organisatie)
start: 8.00 - 12.00 uur
20 en 30 km tot 12 uur, 2/3 en 3/4 euro
40 en 60 km tot 11 uur, 3/4 en 4/5 euro
75 km tot 10.00 uur en 5/6 euro
de begeleide kidstour start om 10.00 uur
(dit alles volgens webside organisatie)
Douches - Kleedkamers - Afspuitstand - Bewaakte fietsstalling - Bevoorrading
Adres:
Kamp Kwadraad
Nijvelsebaan 190
3090 Overijse
België
Zo te zien gaat het weer meevallen, dus niets staat in de weg voor een grote opkomst voor een mooie tour in een najaarszonnetje net als afgelopen zondag in Ottignies
Re: 19/10/2014::Overijse::25e Dwars door het Zoniënwoud
voila voila, el toro heeft al de nodige informatie al gemeld
. mijn dank daar voor.
kwa parcour zijn er wel wat wijzegingen tegenover vorig jaar. dit vooral om het allemaal wat vlotter te laten verlopen.
hopelijk tot zondag
kwa parcour zijn er wel wat wijzegingen tegenover vorig jaar. dit vooral om het allemaal wat vlotter te laten verlopen.
hopelijk tot zondag
The muddevils uit Sint-Amands zullen paraat zijn op de 2é rit van de telenet tours te Overijse veel succes gewenst !
Welke wijzigingen zijn er in vergelijking met vorig jaar...minder singletracks, zodat het vlotter verloopt of iets anders. Kun je het parcours nog wat meer verduidelijken? Bos is er waarschijnlijk genoeg ... maar zijn het meestal dreven of is er ook sprake van spielerei... op en neer... draaien en keren ... met andere woorden een hoog fungehalte en heel wat afwisseling? Wanneer je 130 km rijdt met de wagen (enkel) verwacht je nu éénmaal net dat tikkeltje meer... Hartelijk dank voor het antwoord.jerre1984 wrote:voila voila, el toro heeft al de nodige informatie al gemeld. mijn dank daar voor.
hopelijk tot zondag
-
_anonymus_
- Mountainbiker
Post by _anonymus_ »
Vorig jaar deze gereden.
Wat ik mij herinner: weinig modder, af en toe een leuke singletrack, één lange en vrij technische singletrack, leuk speelstukje in het bos in het begin, in het Zoniënwoud zelf vooral bredere dreven.
Zeer goed geamuseerd vorig jaar, een leuk alternatief voor de moddertoestanden bij ons in de streek momenteel (Denderstreek).
Vorig jaar hadden wij een 800 hm's op de 60km.
Wat ik mij herinner: weinig modder, af en toe een leuke singletrack, één lange en vrij technische singletrack, leuk speelstukje in het bos in het begin, in het Zoniënwoud zelf vooral bredere dreven.
Zeer goed geamuseerd vorig jaar, een leuk alternatief voor de moddertoestanden bij ons in de streek momenteel (Denderstreek).
- Mountainbiker
jerre1984 wrote:voila voila, el toro heeft al de nodige informatie al gemeld. mijn dank daar voor.
hopelijk tot zondag
Graag gedaan, a votre service
- Mountainbiker
_anonymus_ wrote:Vorig jaar deze gereden.
Toch zat er na het Zoniënwoud, aan de rand van, vorig jaar toch een echt behoorlijk lange baggerstrook in waar ik goed ziek van werd en ik niet alleen maar mijn fiets ook.
Dit voor degene die denken dat het alleen zonneschijn zal zijn in het Zoniënwoud, uw fiets zal niet proper blijven.