Zalig tochtje. Direct in 't rood met de hangbang. De jeugd op kop, mijne diesel nog volledig koud maar op koppel de trein kunnen volgen. Spoorslags ging het van de ene verrassing in de andere, het motorke mooi op temperatuur.
Prachtige tracks, single-tracks, urban jungle en strand volgden elkaar in Rock en Roll tempo op.
Beetje wennen was het zand. Over de kop gaan is er even simpel als een scheet laten. In mijn geval toch.
In Oostduinkerke zat de conditie al goed. Een paar keer zwaar doorgetrokken met als gevolg een paar Forumbikers serieus pijn gedaan. Ik heb de bewijzen op mijn camera, maar jammergenoeg zijn de foto's te donker om te posten. Héél spijtig.
En klapband zorgde dat ik de laatste km in de pick-up van de organisatie aflegde. Waarvoor dank.
Trouwens een 10/10 voor de organisatie is een understatement. TOPKlasse!!!
Na de rit een leuke après met een beetje zandonderwijs.
Beste vrienden Forumbikers, in Middelkerke word ik de te volgen man.
Zo 12/10/2014 Oostduinkerke 14e Strand-Duin-Poldertocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Motorbiker
- Mountainbiker
Re: Zo 12/10/2014 Oostduinkerke 14e Strand-Duin-Poldertocht
Jaja... ze zien er heel vermoeid uit...Een paar keer zwaar doorgetrokken met als gevolg een paar Forumbikers serieus pijn gedaan. Ik heb de bewijzen op mijn camera, maar jammergenoeg zijn de foto's te donker om te posten.

- blackie
- Mountainbiker
Lisa, is die foto een verbroedering tussen een mtb-er en een oververmoeide krommestuurfreak?

Dat moet in ieder geval een foto zijn van in het begin van de TT want uw pa was niet te volgen die dag.
Ik heb van horen vertellen dat de medeforumbikers zelfs zijn buitenband hebben moeten doorprikken om hem te doen vertragen.
tis vanhoren zeggen.....

Dat moet in ieder geval een foto zijn van in het begin van de TT want uw pa was niet te volgen die dag.
Ik heb van horen vertellen dat de medeforumbikers zelfs zijn buitenband hebben moeten doorprikken om hem te doen vertragen.
tis vanhoren zeggen.....
Ik had al tochten aan zee gereden maar deze nog niet. De tocht heeft me aangenaam verrast.het zand heeft me ook 2 keer verrasst want ben in begin twee keer overkop gegaan in los zand;-) Altijd beetje wennen dat zand:-) maar wel geen modder joepie.
- polletje
- Mountainbiker
keunetocht 2015 is gepland voor zon 17 mei 2015. topic vorig jaar:MC Johan wrote:Ik heb eind februari een tocht gereden vertrekkende uit sporthal Koksijde en begin juni een tocht vertrekkende uit Atheneum De Panne (De Dunnekeuntjes dacht ik). Deze tochten waren ook zeer goed en in een gelijkaardige omgeving.J.E. wrote:Voor de eerste maal een 'Kust'mtb rit gereden.
Super gewoon!
Zijn alle toertochten in deze streek van dit niveau? Of is dit een uitzondering (in positieve zin!!!)
http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... t&start=40" onclick="window.open(this.href);return false;
ruim 25 keuns aanwezig in odk en allen tevreden. doe zo voort bart , pieter , frank en co
- J.E.
- Mountainbiker
Is zeker voor herhaling vatbaar!MC Johan wrote:Ik heb eind februari een tocht gereden vertrekkende uit sporthal Koksijde en begin juni een tocht vertrekkende uit Atheneum De Panne (De Dunnekeuntjes dacht ik). Deze tochten waren ook zeer goed en in een gelijkaardige omgeving.J.E. wrote:Voor de eerste maal een 'Kust'mtb rit gereden.
Super gewoon!
Zijn alle toertochten in deze streek van dit niveau? Of is dit een uitzondering (in positieve zin!!!)
- MrSwiss
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper 2008 Specialized Fatboy 2014
Hoi Motorbiker. Volgende rit in Middelkerke hang uwe camera nie meer onder je gat, zal nie zo donker zijn. By the way, gaven mijn oranje 4.0 geen genoeg licht als ik in je 'zwart gat' hing ?
- Motorbiker
- Mountainbiker