zo 12/10/2014 Mol

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
drikkie
Mountainbiker

Re: zo 12/10/2014 Mol

Post by drikkie »

Vandaag de 63 Km komen rijden ..... awel ... dit was nu nog eens een super parcours =D> =D> =D>
Alles maar dan ook alles was perfect .... het parcours, de accommodatie, de bevoorrading (gewoon geweldig) :-D
Achteraf leek het wel 1 lange single track :-D (en voor de betweters .... er waren ook een paar meter asfalt ... 63 Km bos is in die streek nu eenmaal niet te vinden)
Deze tocht staat al jaren op mijn agenda ... en blijft er zeker staan :bounce: :bounce:
Organisatie: bedankt ... super zondag voormiddag gehad =D> =D> =D>
Trekkie 800
Mountainbiker
Location: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9

Post by Trekkie 800 »

Vandaag hier ook de 63 gereden. PRACHTIG. Over de staat van het parkoers was niet gelogen. Zo goed als droog. Het derde deel was iets minder.Op de 2de bevoorrading was er enkel nog bananen en wafels. Vond ik ook ni zo tof maarja... Locatie maakte veel goe. Al bij al, Super Zondag.De afwezigen hadden ongelijk!.
mahna-mahna
Mountainbiker

Post by mahna-mahna »

Vandaag dus naar Mol afgezakt en ik heb het mij niet beklaagd
Het parcours lag er super bij !!!
De 62 km gereden en ik heb mij goed geamuseerd
Michelleke
Mountainbiker

Post by Michelleke »

Na mijn val vorige week nog voor ik in Arendonk was, hoopte ik vandaag heelwat goed te maken op deze VTT onze buurmannen en -vrouwen uit Millegem. Uiteindelijk kwam er gisteren avond op't laatst nog iets tussen, zodat ik toch niet naar Millegem kon afzakken. Nu, met het lezen van al deze zeer positieve reacties, doet het me nog meer pijn niet aanwezig te kunnen zijn. Jammer!!! #-o

Volgende week zaterdag trek ik weerom richting Arendonk...

--------------------------------------------------------------------------------------------
Dinsdag 11 november: VTT Geel-Ten-Aard (let op: nieuwe datum ipv december)
NetWave
Mountainbiker
Location: 2014 Specialized Camber EVO - 2016 Bulls Copperhead 3

Post by NetWave »

Prima tochtje! Vooral het stuk voor de bevoorrading was bijzonder leuk. Ik ben zelf van Achterbos en het doet me een plezier om nog eens een TT te rijden die de Galbergen aandoet op een Galbergen-waardige manier =D>

De bevoorrading zelf kon misschien wel wat uitgebreider. Op de eerste enkel drinken en wafels (toen we doorreden zag ik al wat meer op de tafel liggen) en op de tweede... drinken en wafels. Oh, en groene bananen :) Maar de locatie was dan weer, euh, bijzonder... :wink:

Er was wel véél volk. Lang geleden dat ik nog eens in de file bij de inschrijving heb gestaan. Onderweg viel het gelukkig prima mee.

Thuis vertrokken, goed voor 72 km mountainbikeplezier!

Volgend jaar zeker terug van de partij, net zoals de voorbije jaren!
fnz
Mountainbiker

Post by fnz »

Vandaag Mol verkozen boven Lummen en geen spijt van gehad. Prima tocht, prima organisatie, geslaagde zondagvoormiddag. Tot volgend jaar!
radicalbiker
Mountainbiker
Location: Speci stumpjumper comp en Kuota kurraro asfaltjanetten fiets

Post by radicalbiker »

Ook hier komen rijden, wel de 43 gedaan. Leuk snel tochtje met hoog offroad gehalte. Super geamuseerd.
koenminator
Mountainbiker

Post by koenminator »

Beste sportievelingen,

WT Millegem wil alle deelnemers (ongeveer 1400) oprecht bedanken voor hun aanwezigheid. Dankzij jullie was het een topeditie! Wij verwelkomen jullie volgend jaar graag opnieuw!

PS: foto's zullen binnenkort te vinden zijn op onze website (http://www.wtmillegem.be/" onclick="window.open(this.href);return false;)

Met vriendelijke groeten,

WT Millegem
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

zaterdag 11 april 2015 organiseert WT Millegem opnieuw de 'Hageland Classic'. Alle info via http://www.wtmillegem.be/node/13" onclick="window.open(this.href);return false;
NetWave
Mountainbiker
Location: 2014 Specialized Camber EVO - 2016 Bulls Copperhead 3

Post by NetWave »

koenminator wrote:PS: foto's zullen binnenkort te vinden zijn op onze website (http://www.wtmillegem.be/" onclick="window.open(this.href);return false;)
Ze staan er ondertussen op, merci! =D>
Post Reply