Isabelle komt ook mee voor een wandeling maar wij moeten wel op tijd terug thuis zijn. Geen 50+ km voor mij tenzij we aan een avg van 25 zullen rijden.kenny wrote:.... Kenny (en Liesbeth komt wandelen)
Zo 12/10/2014 Oostduinkerke 14e Strand-Duin-Poldertocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- blackie
- Mountainbiker
Re: Zo 12/10/2014 Oostduinkerke 14e Strand-Duin-Poldertocht
- migs
- Mountainbiker
voe joen go da toch gin probleem zien geziet een tgv opzichblackie wrote:Isabelle komt ook mee voor een wandeling maar wij moeten wel op tijd terug thuis zijn. Geen 50+ km voor mij tenzij we aan een avg van 25 zullen rijden.kenny wrote:.... Kenny (en Liesbeth komt wandelen)![]()
Ze hebben er een heel mooie en gevarieerde tocht van gemaakt.
Passage op de basis blijft een toppertje.
Alleen spijtig dat er bij de vroege starters blijkbaar altijd onnozelaars moeten zijn die zich Absalon of Shurter wanen. Die afgestormd komen en je willens nillens voorbij moeten plaats of geen plaats. links of rechts en je maar gewoon afcouperen of zelfs de kant inrijden. Hun gemiddelde zou eens kunnen zakken.
Ook bij de doortochten op de weg worden de oudjes op hen electrische fiets bijna de haag ingereden. Hier werd links of rechts voorbijgecrosst of zelfs er gewoon tussenin. Zelf gezien en meegemaakt.
Als die charels denken dat een toertocht een koers is, dat ze dan een licentie gaan halen, en gaan wedstrijden rijden. Kunnen ze om hun moeder roepen als ze de vernieling ingereden worden.
Nu, de meeste gasten gebruiken wel hun verstand en geven te kennen dat ze voorbij willen. Het gros rijdt voor hun plezier . Alleen spijtig dat het door een paar anderen is dat de meerderheid weer een slechte naam gaat krijgen. En zo gaan we mettertijd nergens meer door mogen om onze geliefde sport te beoefenen.
Dit gezegd zijnde heb ik er toch van genoten. Doe zo voort aan de organisatie.
Passage op de basis blijft een toppertje.
Alleen spijtig dat er bij de vroege starters blijkbaar altijd onnozelaars moeten zijn die zich Absalon of Shurter wanen. Die afgestormd komen en je willens nillens voorbij moeten plaats of geen plaats. links of rechts en je maar gewoon afcouperen of zelfs de kant inrijden. Hun gemiddelde zou eens kunnen zakken.
Ook bij de doortochten op de weg worden de oudjes op hen electrische fiets bijna de haag ingereden. Hier werd links of rechts voorbijgecrosst of zelfs er gewoon tussenin. Zelf gezien en meegemaakt.
Als die charels denken dat een toertocht een koers is, dat ze dan een licentie gaan halen, en gaan wedstrijden rijden. Kunnen ze om hun moeder roepen als ze de vernieling ingereden worden.
Nu, de meeste gasten gebruiken wel hun verstand en geven te kennen dat ze voorbij willen. Het gros rijdt voor hun plezier . Alleen spijtig dat het door een paar anderen is dat de meerderheid weer een slechte naam gaat krijgen. En zo gaan we mettertijd nergens meer door mogen om onze geliefde sport te beoefenen.
-
Stijn Van Onacker
- Mountainbiker
Post by Stijn Van Onacker »
Super tochtje gereden. GPS'ke geeft me wel 64km ipv van 58, maar mij hoor je niet klagen!
Goed bepijld, goede bevoorrading, goede organisatie, gewoon top top top.
En ivm de onvriendelijke gastjes... Ik heb in het begin van de rit in treintje meegereden met de Choufkes en nog enkele andere. Al de mensen die we tegen kwamen kregen een hele vriendelijke goedemorgen en dank u te horen. Super sfeer en zeker geen klachten van de mensen die we tegen kwamen.
En ivm de onvriendelijke gastjes... Ik heb in het begin van de rit in treintje meegereden met de Choufkes en nog enkele andere. Al de mensen die we tegen kwamen kregen een hele vriendelijke goedemorgen en dank u te horen. Super sfeer en zeker geen klachten van de mensen die we tegen kwamen.
- SD2E
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale RC29 2016, Scott Scale 970 2016, Scott CR1SL 2005
Dat geldt voor zowel de snelle als de trage rijders (zonder techniek)choronzon wrote: Alleen spijtig dat er bij de vroege starters blijkbaar altijd onnozelaars moeten zijn die zich Absalon of Shurter wanen. Die afgestormd komen en je willens nillens voorbij moeten plaats of geen plaats. links of rechts en je maar gewoon afcouperen of zelfs de kant inrijden. Hun gemiddelde zou eens kunnen zakken.
Iedereen rijdt voor zijn plezier, wij maken er bijvoorbeeld een sport van om zoveel mogelijk ergens boven of door te rijden. Ook gaan vele passages gewoon veel vlotter/makkelijker als je wat snelheid hebt.
Andere mensen van de baan rijden is er natuurlijk over...
Bij de trage rijders zijn er evenzeer die asociaal bezig zijn...ik te voet-iedereen te voet ipv. aan de kant te lopen, iedereen moet zich wat aanpassen.
Over de TT zelf; twas wel een superTT, bevoorrading was ook meer dan voldoende amai .
Leuke voormiddag gehad!
- Slazwierder
- Mountainbiker
Post by Slazwierder »
Zoals gewoonlijk, topritje. 3e Deelname en vond deze keer de beste editie!!
Jammer dat het in 't begin soms wat treintje rijden was, mabon, als het dat maar is.
Jammer dat het in 't begin soms wat treintje rijden was, mabon, als het dat maar is.
64 km gebold in mijn 'achtertuin'. Dik in orde, die TT!
Hier en daar zelfs wegeltjes ingeslagen waar ik nog nooit heb gereden.
- leffingenoartje
- Kerstman
Post by leffingenoartje »
Spijtig genoeg kon ik er niet bij zijn maar bij het lezen van deze tekst ben ik content dat ik een choufke ben..Stijn Van Onacker wrote:Super tochtje gereden. GPS'ke geeft me wel 64km ipv van 58, maar mij hoor je niet klagen!
graag tot binnen 2 weken in Middelkerke 15 de choufke tocht info op http://www.choufkes.be" onclick="window.open(this.href);return false; en klik op de flyer dan kan je alles lezen over onze tocht...