12/10/2014 :: Ottignies :: VTT d'el Botroul

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
El Toro Cycling Club HB
Mountainbiker

Re: 12/10/2014 :: Ottignies :: VTT d'el Botroul

Post by El Toro Cycling Club HB »

phille wrote:ik heb VLV niet gedaan, zat toen in TieltWinge (waar we verzopen) maar een ploegmakker heeft in VLV de 45 gedaan en heeft bijna 5u onderweg geweest :-)
In Braine heb ik afgelopen zondag de 2de lus niet gedaan, maar bloijkbaar zat de grootste hoop modder voor de eerste splitsing, amai ni ...
Wel zo'n stukken moet je niet verwachten, het gaat uiteraard vettiger zijn dan normaal en heir en daar zal er al eens gesakkert worden
Woorden als : in alle omstandigheden berijdbaar ga ik niet gebruiken (alhoewel door de jaren gebleken is dat onze TT in Februari dat gerust kan dragen) want zoiets zeggen is vragen om problemen ...

Eerlijk gezegd hebben wij in VLV ook besloten de 45 te doen na toch wel veel modder daar, ongeveer in een kleine 4 uur inclusief pauze en pech, daar was veel, heel veel modder maar afgelopen zondag vond ik het echt bagger in Braine, vooral die paar afdalingen en eigenlijk ook dat eerste stuk, maar alez

Tja en jullie TT is idd meestal goed te doen, dus of het moet echt omslaan in nog meer regen, maar die paar spatjes meer of minder gaan mijn niet tegenhouden om naar Ottignies te komen.
El Toro Cycling Club HB
Mountainbiker

Het weer ziet er met de dag mooier uit, nu maar hopen dat het niet als vorige week in Braine l'alleud zaterdag nog even de sluizen open zet.

Overigens als het weer zo blijft dan ziet het er ook voor Overijse, de 19e, mooi uit
El Toro Cycling Club HB
Mountainbiker

In de namiddag nog een spatje regen, dat zal maken dat het morgen vast te doen is, mits het de afgelopen dagen ook een beetje opgedroogd is.
phille
Mountainbiker

Post by phille »

Theeft hier wel wat geregend dus droog zal het ZEKER NIET liggen ...
Ik geef verstek voor Ottignies :-(
Hans76
Mountainbiker

Post by Hans76 »

Ook Ottignies maakte zeker kans om gereden te worden door mij, maar het zal inderdaad voor een volgende keer zijn. Echt geen zin in blubbertoestanden. :( :( :( :(
TaurineR
Mountainbiker

Post by TaurineR »

Als ik de buienradar van de afgelopen uren bekijk, dan heeft het veel geregend in oa Antwerpen.
Ik ben juist aan de grote regenbui ontsnapt in St Job.
De regenbui verloopt echter langs Ottignies, hoop en al op het randje af.
Dus mijn vraag is: heeft het daar ook geregend?
El Toro Cycling Club HB
Mountainbiker

Ga het toch proberen, zelfs vanuit het altijd fraaie Breda.
Zo erg als In Braine zal het toch niet zijn.
Bovendien wil ik een fiets gaan testen, dus ik moet wel,
in het noorden is het waarschijnlijk veel natter.
El Toro Cycling Club HB
Mountainbiker

Hans76 wrote:Ook Ottignies maakte zeker kans om gereden te worden door mij, maar het zal inderdaad voor een volgende keer zijn. Echt geen zin in blubbertoestanden. :( :( :( :(

Zo volgens mij ontstaan de echte baggertoestanden als het net flink geregend heeft voor de aanvang van een tour, waardoor het water geen tijd heeft gehad om in de grond te trekken, volgens de radar is het laatste spatje regen een uur of 2 geleden gevallen, volgens dezelfde Belgische- en Ned. buienradar heeft de regen Ottignies net geschampt, dus idd. droog zal het niet zijn, maar het water heeft vanaf nu de tijd om in de grond te trekken.
Dus erge bagger zal er (hopelijk) niet zijn.
Het beest van Leest
Mountainbiker
Location: Specialized Epic, Focus Black Raider, Intense Tracer

Post by Het beest van Leest »

http://www.meteobelgie.be/index.php?opt ... d=161&lg=2" onclick="window.open(this.href);return false;

Hier een link naar het weerstation van de brandweer van Wavre, volgens hun gegevens is daar vandaag maar 1 mm neerslag gevallen;
t Zal dus wel meevallen morgen...
El Toro Cycling Club HB
Mountainbiker

Thankx
Post Reply