za 11/10/2014 Opoeteren

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
lupo60
Mountainbiker

Re: za 11/10/2014 Opoeteren

Post by lupo60 »

Vandaag ook in Opoeteren komen 'spelen'. Nostalgie alom, in deze bossen heb ik mijn jeugd doorgebracht :drunk:
Erg goede en sympathieke organisatie. Dees mannen hebben echt hun best gedaan. Het was wel vettig en soms wat opletten geblazen op de wortels bedekt met brij. Maar we zullen er maar aan wennen zekers voor de eerstkomende 4-6mnd?!
Toch ook iets om misschien mee te nemen naar volgend jaar (opbouwend bedoeld): Ik had zelfs maar 36km op mijne garmin voor de 'lange' afstand. Waarom zoveel verschil en zoooo kort? Heb zo lang in de auto gezeten als op de fiets :roll:
En waarom met zo een speeltuin ter beschikking niet een nog iets langere afstand, eventueel mits wat vroeger laten vertrekken? Het is als een 4-gangen menu in de keuken hebben klaarstaan, maar enkel de soep opdienen :lol:
Anyway, ik heb me goed geamuseerd en als het kan kom ik zeker terug.
KRC
Mountainbiker

Post by KRC »

Vandaag ook deze TT gaan rijden met een hele bende en serieus goe geamuseerd. Eerst de lange afstand gedaan maar omdat deze wat kort was , de korte erbij gedaan. zeer goed afgepijlde tocht, bevoorrading met alles erop en eraan ( zelfs nog bij onze tweede passage) dus enkel positieve dingen om te onthouden. Tot de volgende zou ik zeggen
jacky.mtb
Mountainbiker

Post by jacky.mtb »

Hoi MTB'ers,alvast bedankt voor de deelname,jullie waren met +-500,voor ons de eerste maal dat we een TT inrichten,het weer was goed en de deelnemers allemaal toppie,fijn om bekende gezichten te zien,ik zelf stond aan de bevoorrading en wil er even op wijzen dat we met het opruimen van de stand "NERGENS BEKERTJES,PAPIER OF PLASTIEKAFVAL"hebben moeten oprapen,dit mag ook gezegd en dat is alleen maar ten goede van onze hobby,bedankt aan alle deelnemers om alle rommel en verpakkingen in de vuilzakken te gooien =D> ,de foto's zullen binnenkort wel op onze site komen waar jullie ze kunnen terugvinden,over de mindere km hebben we gehoord,sorry voor dit foutje,volgend jaar zullen we er op letten,gr Jacky en tot nog eens ergens in de bossen of velden. :-D
Cubeattentionbiker
Mountainbiker

Post by Cubeattentionbiker »

Nog maar m'n 2de toertocht na die van Neeroeteren.
En bij deze m'n felicitaties voor de organisatie en het mooie parcours.
Volgend jaar zullen we er zeker terug bij zijn en hoop dan de steile klimmetjes beter aan te kunnen , want zaten wel enkele scherpe in hé ;-).
Proficiat mannen en bedankt !
sennevh
Mountainbiker

Post by sennevh »

er zijn al heel wat foto's te vinden via onze Facebook pagina:

vergeet onze pagina zeker niet te liken :-D

https://www.facebook.com/FujiMedistaMtbTeam
Post Reply