12/10/2014 :: Ottignies :: VTT d'el Botroul

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
El Toro Cycling Club HB
Mountainbiker

12/10/2014 :: Ottignies :: VTT d'el Botroul

Post by El Toro Cycling Club HB »

Op zondag 12 oktober 2014 in Ottignies voor de 18e maal de VTT rando d'el Botroul

start: 8.30 - 11.00 uur

15 - 25 - 45 - 55 - 65 km
100-400-800-1000-1200 hm

douches - kleedkamers - afspuitstand - ravito

waar:
Sporthal J Demeester
Rue d'Invasion 80
1340 Ottignies
België
(kaatsspeelterrein)

Iemand nog meer informatie dan de topic van vorig jaar en bovenal is er iemand instaat om daadwerkelijk de staat van het weer daar en dus ook het parcours de komende dagen over te brengen?
Guido T.
Mountainbiker

Re: 12/10/2014 :: Ottignies :: VTT d'el Botroul

Post by Guido T. »

meer dan dit vind ik ook niet...http://www.cyclottignies.be" onclick="window.open(this.href);return false;
El Toro Cycling Club HB
Mountainbiker

Bedankt in ieder geval, de site had ik ook al gezien :oops:
Maar de voorspellingen geven wat het weer betreft, best wel wat regen met als hoogte- of beter dieptepunt donderdag heel wat mm.
Dus graag van iemand voor zondag een berichtje hoeveel er is gevallen en nog belangrijker zal het te doen zijn daar.
phille
Mountainbiker

Post by phille »

Traditie wil dat het ALTIJD goed weer is op die mannen hun tocht behalve in 2011 :-)

De tocht is een mix van veld en bos, een stuk op de golfbaan alsook een passage door Ottignies int begin

Ik weet niet hoe je staat tegenover modder, maar je fiets zal meer dan waarschijnlijk niet proper zijn
Die hms die je aangeeft lijken me overdreven, tzal eerder 900 zijn en dan overdrijf ik zelfs een beetje
TaurineR
Mountainbiker

Post by TaurineR »

Staat genoteerd, en kom zeker af bij mooi weer (ik ben een mooi weer fietser!).
Mijn thunderbirds houden totaal niet van modder.
El Toro Cycling Club HB
Mountainbiker

phille wrote:Traditie wil dat het ALTIJD goed weer is op die mannen hun tocht behalve in 2011 :-)

De tocht is een mix van veld en bos, een stuk op de golfbaan alsook een passage door Ottignies int begin

Ik weet niet hoe je staat tegenover modder, maar je fiets zal meer dan waarschijnlijk niet proper zijn
Die hms die je aangeeft lijken me overdreven, tzal eerder 900 zijn en dan overdrijf ik zelfs een beetje

Modder is niet erg als het maar geen bagger wordt, was afgelopen zondag in Eigenbrakel, Braine l'alleud en daarvoor ook nog een keer in Villers la Ville waar het ook nat was, dus ik kan wel wat hebben, maar het zou zonde zijn dat je door de aanwezige bagger niet de afstand zou kunnen rijden die je op voorhand zou willen rijden.

Wat de hm betreft, die heb ik ook maar overgeschreven, dus als je zegt het zullen er ongeveer 900 zijn geloof ik je.
phille
Mountainbiker

Post by phille »

Als je Braine en VLV hebt gedaan dan is Ottignies een zomers parcours ;-)
El Toro Cycling Club HB
Mountainbiker

phille wrote:Als je Braine en VLV hebt gedaan dan is Ottignies een zomers parcours ;-)

Kijk, daar word ik vrolijk van. :P
Zal mijn zonnebril meenemen.
phille
Mountainbiker

Post by phille »

ik heb VLV niet gedaan, zat toen in TieltWinge (waar we verzopen) maar een ploegmakker heeft in VLV de 45 gedaan en heeft bijna 5u onderweg geweest :-)
In Braine heb ik afgelopen zondag de 2de lus niet gedaan, maar bloijkbaar zat de grootste hoop modder voor de eerste splitsing, amai ni ...
Wel zo'n stukken moet je niet verwachten, het gaat uiteraard vettiger zijn dan normaal en heir en daar zal er al eens gesakkert worden
Woorden als : in alle omstandigheden berijdbaar ga ik niet gebruiken (alhoewel door de jaren gebleken is dat onze TT in Februari dat gerust kan dragen) want zoiets zeggen is vragen om problemen ...
NielsVV
Mountainbiker

Post by NielsVV »

Regen of geen regen, modder of geen modder, ik zal er zijn.
Post Reply