Zo 5/10/2014 Londerzeel Malderen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
ErikVD
Mountainbiker

Re: Zo 5/10/2014 Londerzeel Malderen

Post by ErikVD »

deviate wrote:heeft er iemand een gps bestandje van de 45 en de 60km! =D>
Stuur ik je het door ?
deviate
Mountainbiker

Post by deviate »

ErikVD wrote:
deviate wrote:heeft er iemand een gps bestandje van de 45 en de 60km! =D>
Stuur ik je het door ?
Yop stuur maar door! Via het forum?

Thanks
fieldmarshall
Mountainbiker

Post by fieldmarshall »

Kevindv wrote:Gekozen voor de 60km met nog2andere Muddevils.
Af en toe pijtje meer had gemogen.
Ook een splitsing mocht iets vroeger aangegeven staan, want was soms inhouden en kijken en dan terug op gang komen.
Door een spijtig vooval(een boer die kwam zeggen dat we niet meer door zijn maisveld mochten) even moeten omrijden en waarschijnlijk hierdoor bevoorrading gemist.
Wel veel leuke off-road passages op en af.
Voldoende afwisseling.
Ook vlotte inschrijving.
Voldoende afspuitslangen met genoeg druk.
Zeker een pluspunt was dat straat afgezet was.
Inderdaad, een paar akkefietjes, maar misschien is de organisatie nog jong :)

Er was bvb geen noodnummer (of het werd toch niet rondgedeeld), anders had men rond dit maïsveld snel kunnen herpijlen.

Er was ook wat onenigheid over het feit of de parking van de voetbal al dan niet gebruikt mocht worden (die stond toen al vol). Er was iets verder natuurlijk genoeg plaats op het aangeduide veld, maar velen hebben dit waarschijnlijk gewoon niet gezien...

Qua afpijling heb ik slechts een keer de verkeerde kant op gereden, maar ik had het na 10 meter al door. OVer de bepijling kan ik niets negatiefs zeggen, meestal na een afslag ook nog een pijl rechtdoor om duidelijk te maken dat je goed zat. Het concept van vele korte splitsingkjes kan ook wel aangenaam zijn als je met meerderen van verschillend niveau onderweg bent. Altijd kans om elkaar terug tegen te komen.

Ik denk dat voor sommigen de bevoorrading aan de late kant kwam (40km van de 60 gereden), maar de kwaliteit van de aangeboden producten maakte voor mij heel wat goed.

Het parcours zelf vond ik gevarieerd, en hoewel Oppem/Brussegem mijn achtertuin is, zaten er toch hier en daar verrassende keuzes in. Positief dus!
Kevindv
Mountainbiker

Post by Kevindv »

Inderdaad, eerste organisatie.
Ik wou zeker en vast niet afbreken hoor, want zo een tt organiseren met alles eromheen is niet simpel.
Het kan natuurlijk ook een deel aan mij gelegen hebben dat ik af en toe pijltje te laat of niet zag, door zitten uit te leggen.

De commentaar was enkel opbouwend zodat er misschien rekening kan mee gehouden worden voor volgende edities.

Heb me geamuseerd en das nog altijd het gene waarvoor ik zondag uit mijn bed kom.
Gé claxon
Mountainbiker

Post by Gé claxon »

Ben eigenlijk nog aan het nagenieten, leuk parcours, start en bevoorrading in een leuk (mooi) kader.
wat de pijltjes betreft mocht er hier en daar eentje meer hangen, ben amper 10 meter verkeerd gereden hoor daar ni van maar voor de bocht in de bocht en na de bocht is duidelijk voor iedereen. De kerken tonen is een goed idee, want eigenlijk rijden we veld in en veld uit maar we weten nooit waar we zitten.
Een beetje meer werk is een bevestiging van je zit op de 45 of de 55.
De kozaat heeft gesmaakt :drunk: :drunk:

Besluit: organisatie, nen dikke bravo =D> =D> =D>

Tot volgend jaar.
SASbiker Gé
Post Reply