04/10/2014 Brakel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Kevindv
- Mountainbiker
Re: 04/10/2014 Brakel
Wanneer komt de laatste update van het parcours?
Al ga ik er wel van uit dat alles er perfect berijdbaar zal zijn, tenzij dat er in Brakel wel neerslag is gevallen de voorbije dagen.
Al ga ik er wel van uit dat alles er perfect berijdbaar zal zijn, tenzij dat er in Brakel wel neerslag is gevallen de voorbije dagen.
vandaag uitpijling gedaan en parcours ligt er prima bij. Zeer goed berijdbaar en kurkdroog op enkele plassen na maar met 2 stevige trappen ben je er reeds door.
Vandaag was prachtige zonnige dag, morgen na optrekken van de mist is er ook zon voorspeld en zaterdag zonnig en tot 23 °, dus prima vooruitzichten.
Wij doen er alles aan om jullie op een sportieve manier te laten genieten van deze mooie streek.
Vandaag was prachtige zonnige dag, morgen na optrekken van de mist is er ook zon voorspeld en zaterdag zonnig en tot 23 °, dus prima vooruitzichten.
Wij doen er alles aan om jullie op een sportieve manier te laten genieten van deze mooie streek.
-
geertm1969
- Mountainbiker
Post by geertm1969 »
Ik zal er morgen ook bij zijn voor de eerste keer. Ben benieuwd 
-
Kevindv
- Mountainbiker
Tja, wat kan ik hier nu op zeggen.
Ik zal kort zijn.
Twas een prachtige tocht, ook mede door het weer natuurlijk, maar het parcours was prachtig.
Heb me geamuseerd in de bossen, vooral de technische passages, tot mijn grote verbazing ging alles vlot, zelfs met mijn minimum aan technische bagage.
Volgend jaar zeker en vast terug van de partij voor de 50km.
En als ik dan toch een klein minpuntje mag zeggen.
De douches waren naar de koude kant, maar bij deze temperaturen is het vergeven.
Kan het zijn dat er iemand(marie66?) foto's heeft genomen onderweg.
Ik zal kort zijn.
Twas een prachtige tocht, ook mede door het weer natuurlijk, maar het parcours was prachtig.
Heb me geamuseerd in de bossen, vooral de technische passages, tot mijn grote verbazing ging alles vlot, zelfs met mijn minimum aan technische bagage.
Volgend jaar zeker en vast terug van de partij voor de 50km.
En als ik dan toch een klein minpuntje mag zeggen.
De douches waren naar de koude kant, maar bij deze temperaturen is het vergeven.
Kan het zijn dat er iemand(marie66?) foto's heeft genomen onderweg.
De eerste 20 km van de langste tocht vond ik wat saai veel baan daarna beterde het wel. leuke technische passages na de 2de bevoorrading.
Ik zag ik het begin van de tocht een fotografe
Ik zag ik het begin van de tocht een fotografe
-
meester biek
- Mountainbiker
Post by meester biek »
Heb me geen minuut verveeld tijdens deze tocht, ook niet de eerste 20 km.
Beste was idd. wel het Lievierenbos alwaar de technische passage leuk en toch doenbaar was
Een heel afwisselend parcours, op en neer, single tracks, privé stukken, bos ...
De 50 km maakte me even moe als de tochten die ik vorige weken reed, al waren die wel iets langer.
De douches waren niet zo warm, maar ze waren tenminste proper en bij dit mooie weer nog te doen.
Tot volgend jaar
Beste was idd. wel het Lievierenbos alwaar de technische passage leuk en toch doenbaar was
Een heel afwisselend parcours, op en neer, single tracks, privé stukken, bos ...
De 50 km maakte me even moe als de tochten die ik vorige weken reed, al waren die wel iets langer.
De douches waren niet zo warm, maar ze waren tenminste proper en bij dit mooie weer nog te doen.
Tot volgend jaar
- MC Johan
- Mountainbiker
De eerste km vond ik ook iets meer op de baan. Het ging wel constant op en neer, maar het betere werk kwam maar vanaf omgeving Foreest, met vervolgens Ter Rijst, Muziekbos, Beaufaux, Pottelberg, Livierenbos.
De douches mochten inderdaad een stukje warmer, maar met dit weer was het inderdaad nog goed te doen.
Prima organisatie en bij droog weer zeker tot volgend jaar.
De douches mochten inderdaad een stukje warmer, maar met dit weer was het inderdaad nog goed te doen.
Prima organisatie en bij droog weer zeker tot volgend jaar.