Zo 28/09/2014 Zelem-Halen: 8e Acht van Zelem-MTB

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
hakira007
Mountainbiker

Re: Zo 28/09/2014 Zelem-Halen: 8e Acht van Zelem-MTB

Post by hakira007 »

adk wrote:
cedric0903 wrote:De beste toertocht die ik ooit heb gereden! Heel veel singletracks daar hoor je mij niet over klagen =D> Aleen een beetje spijtig dat er op de technische stukjes soms heel traag gereden werd. De bevoorradingen waren top. Voldoende keus en afwisselende dranken. Ik kom volgend jaar zeker terug!

Inderdaad, iedereen betaald evenveel!!! Vind dit wel een heel vervelende opmerking voor de mensen die graag traag (willen) rijden. Jij hebt toch ook ergens moeten beginnen niet? Of reed jij direct tegen 30km/uur door het bos? :-k
+1
cedric0903
Mountainbiker

Post by cedric0903 »

hakira007 wrote:
adk wrote:
cedric0903 wrote:De beste toertocht die ik ooit heb gereden! Heel veel singletracks daar hoor je mij niet over klagen =D> Aleen een beetje spijtig dat er op de technische stukjes soms heel traag gereden werd. De bevoorradingen waren top. Voldoende keus en afwisselende dranken. Ik kom volgend jaar zeker terug!

Inderdaad, iedereen betaald evenveel!!! Vind dit wel een heel vervelende opmerking voor de mensen die graag traag (willen) rijden. Jij hebt toch ook ergens moeten beginnen niet? Of reed jij direct tegen 30km/uur door het bos? :-k
+1
Ik bedoel het niet aanvallend op de mensen die nogmaar juist beginnen hoor. Ik vond dat gewoon spijtig. Iedereen heeft inderdaad moeten beginnen. Het is eigenlijk mijn schuld ik had vroeger moeten vertrekken jaja ik weet het. ](*,)
frits motaar
Mountainbiker

Post by frits motaar »

frits motaar wrote:
Karakoram1 wrote:Heeft er iemand de gps track van de 75 km? Woon langs het parcours maar moest spijtig genoeg werken voormiddag.
mailadres is verwijderd wegens teveel aanvragen voor de track :oops:
sorry hoor,maar ik heb geen secretaresse.......
Arjan1
Mountainbiker

Post by Arjan1 »

Hele mooie tocht. Om 9.45 gestart voor de 75km...heerlijk rustig! Niemand voor me gehad op de singletracks!

Een min puntje: het laatste gedeelte dat heen en terug langs de snelweg gaat...mtb'en met snelweg lawaai past niet m.i.
Desalnieteplus...goed georganiseerd, knap om 75km van zo'n track uit te zetten =D>
Teekitiezie
Mountainbiker

Post by Teekitiezie »

frits motaar wrote:
frits motaar wrote:
Karakoram1 wrote:Heeft er iemand de gps track van de 75 km? Woon langs het parcours maar moest spijtig genoeg werken voormiddag.
mailadres is verwijderd wegens teveel aanvragen voor de track :oops:
sorry hoor,maar ik heb geen secretaresse.......
Er bestaan speciale secretaresses voor.
Zie onder:
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=wehjtqflkakhfqty
Al zijn er nu nog 1000 vragende partijen, ik ga er niet wakker van liggen :-" Zelfs 's nachts downloaden mag van mij :bounce:
wegezet
Mountainbiker

Post by wegezet »

"Zelem Cycling" dankt de talrijke mountainbikers,die deelnamen aan de Acht van Zelem-MTB-8e editie, en die erg entousiast reageerden over het parcours en de organisatie.
Op de bevoorradingsposten en bij de aankomst waren vele mountainbikers erg tevreden over deze tocht.
Ook dank aan al de mensen van Zelem Cycling die fel gewerkt hebben om van deze tocht een pracht-organisatie te maken.Mede door het prachtige weer is het een geweldige tocht geworden.
Tot volgend jaar,mountainbikers,waarschijnlijk op zondag 27 september 2015.
Post Reply