Omgeving Gent

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
beethoven
Mountainbiker

Post by beethoven »

hepla,
Ja t Is aan de sporthal. Ik zal zeker zondag op post zijn op het asgesprokn plek en uur. Thx yo sending your mail. Rudy VdE.
beethoven
Mountainbiker

Post by beethoven »

Zo kunnen we eens kennis maken. Laat maar weten wanneer je zich hier vestigd. Over Gent zijn hier op het forum al enkele topics geopend. Ook denken we nog een clubje te stichten met enkele bikers.
Ik woon meer ten zuiden van Gent. De omgeving is me goed bekent en je kan er inderdaad wel enige mooie als techn stukjes, 4 techn parcours in de buurt, 300hm wat wel een maximun schijnt te zijn in de streek, single-trakx, ook routes langheen de Leie en Schelde-valei met zijn vele meanders, 6 mtb routes in de wijde omgeving, 3 bossen om U tegen te zeggen.

Ik zelf vond 140km parcour in de wijde omgeving waar ik stukjes bij beetjes een men dagelijkse training routes haal. Op deze wijze kan ik me dagelijks een andere route presenteren zodat ik me niet verveel waar zowel techniek, uitzicht en ontspanning mogelijkheden aanbod komen.

Op de weg verplaats je zich best langsheen enkele kanalen en rivieren.
Bij zomerse dagen rij ik van het hart Oost-vl naar West-vl zelfs tot het Henegouwse zo terug naar onze Gentse stad. Een flinke dag uitstap van een 6u fietsen.
Van hieruit kan je gemakkelijk naar de Vlaamse Ardennen welke al starten vanaf Gavere, naar Oudenaarde, Ronse, Brakel zelfs Kluisbergen waar ook enkele prachtige permantente routes te maken zijn.

Geen verveling verzekerd.

Sportieve groeten,
Rudy VdE.
beethoven
Mountainbiker

Post by beethoven »

Zondag 9/01 omstreeks 10.15u zouden we de tt doen van Destelbergen. We vertrekken te Gent omstreeks 9.30u aan de Keizerpoort dichtbij Ledeberg-Gentbrugge. Tot dan, sportieve groeten.
Rudy VdE.
beethoven
Mountainbiker

Post by beethoven »

Jepla, ik was tevreden met je aanwezigheid. Bedankt, Rudy VdE.
beethoven
Mountainbiker

Post by beethoven »

Jepla, Kunnen we eens afspreken om op ne avond te gaan bike ook, in het Gentse dan.
Vertrekken op de gemeente waar je woont ne 15km. Je zie wel. op een paar keer kan ik je heel wat laten zien .
Park van de vijvers
Stevens bos
Achter het kerkhof van Ledeberg (koestraat merelbeke) zo op naar het natuurpark.
Terug langs de overzijde van de schelde.
Mocht je willen mag je op mij rekenen om je iets de weg te wijzen µ
je zal verschieten , maar het zou beter zijn dan diene TT welke we samen maakten. daarvoor mijn excuses, Groetjes Rudy VdE.
Last edited by beethoven on Wed 12 Jan 2005 00:18, edited 1 time in total.
Musti
Mountainbiker

Post by Musti »

Hey jaybird,

Ook ik woon in het gentse en heb hierdoor wel wat organisatorische bikeproblemen. Mijn bike staat immers voorlopig nog bij mijn ouders omdat ik mijn huis nog aan het verbouwen ben en aangezien ik toch altijd met mijn pa optrok is dat nu de logische oplossing. Maar dat maakt dat ik altijd de verplaatsing moet maken naar huis om te gaan biken, waardoor ik eigenlijk al een dag ervoor moet vertrekken etc etc, wat maakt dat het er soms helemaal niet van komt. De bedoeling is zo snel mogelijk de bike in gent te krijgen, maar dan moet ik wel zoals jou op zoek naar nieuwe bikemaatjes (of toch soms, ga mijn pa ook niet altijd in de steek laten). Door de verbouwingen en alles wat er bij kwam staat het biken nu maar op een laag pitje en is de conditie eigenlijk een ramp, maar ik probeer tegen de zomer weer wat in het ritme te komen en dan ben ik zeker te vinden voor tochten in de ardennen, buitenland (op mijn eigen tempo, maar als ik er al geraak trek ik mijn plan en pas ik me wel aan aan de chauffeur) (vlaanderen en zeker oost-vlaanderen heb ik ondertussen echt wel gezien). Dus hou me maar op de hoogte.....
beethoven
Mountainbiker

Post by beethoven »

Zondag, is er wel ne goei tocht te Gentbrugge, beter dan de vorige. Mocht het passen? mag je het zeker laten weten. Rudy VdE.
beethoven
Mountainbiker

Gent

Post by beethoven »

Zelf ben ik op zoek naar een vaste partner in het Gentse dit om enige betere tt's samen te kunnen af biken.
Ook ben ik erg geintresseerd in het biken van vaste routes en verplaats me dan steeds per trein of vanuit Gent naar???? . Rudy VdE
Herder Ben
Mountainbiker

Post by Herder Ben »

Hallo,

Morgen (woensdag 31/08/05) hebben de Herders (Ben, Frederik, Sven) afgesproken voor de Bloso rit in Zottegem.
We spreken af op de parking van de Bevergemse vijvers om 18u stipt...

Wie heeft er zin om samen met ons te mountainbiken? Laat gerust een bericht op het forum of via onze site.

Groeten
Herder Ben
http://www.herders.be
Yaco
Mountainbiker

Blozo route Destelbergen

Post by Yaco »

Hallo,

Ik rij regelmatig de rode route van Destelbergen als training. Ik vind dat deze nog meevalt! Wat de pijltje betreft weet ik het niet echt, want ik ken hem al vanbuiten. Als er iemand zin geeft om mee te rijden, laat maar iets weten.
Post Reply