Zo 14/09/2014 Gottechain :: 5e Rallye des Bois

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
bdc
Mountainbiker

Re: Zo 14/09/2014 Gottechain :: 5e Rallye des Bois

Post by bdc »

funkstar wrote:Ik las op de affiche "une course".

Personenen die dit vertalen als chrono zijn het Frans behoorlijk onmondig/onmachtig.
De link waarnaar ik verwijs, is een verslagje van twee franstaligen - die hadden dus ook de info gekregen dat het om een chrono ging.

Of het een leuk parcours was of niet, daar laat ik me niet over uit. En inderdaad, folklore kan best leuk en charmant zijn, goed mogelijk dat ik hier volgend jaar zelf eens kom rijden, maar verspreid aub correcte informatie, zowel in 't frans als in 't nederlands, indien niet lok je de verkeerde mensen en kan het wel eens snel gedaan zijn met de folklore.
TaurineR
Mountainbiker

Post by TaurineR »

Op de folder staat inderdaad 'une course'.
Als deze volgend jaar om 8 of 9 uur start, dan doe ik mee!
Stevestrong
Mountainbiker

Post by Stevestrong »

Het was in de kalender van O2-bikers dat deze organisatie als een chrono aangeduid werd. http://www.o2bikers.com/agendaDetail.asp?eventID=6080" onclick="window.open(this.href);return false;
Mijn frans is dus wel degelijk in orde... Feit is dat ze volgend beter iets meer info verspreiden om meer volk te lokken.
Via Ferrata
Mountainbiker

Post by Via Ferrata »

Impressie van het parcours te Gottechain. Zit een foutje in maar dat lieten we er in. Stukje van "ge weet wel waar we geen reclame over maken" van de zondag ervoor ingeslopen ;-)

" onclick="window.open(this.href);return false;
Post Reply