vrijdag 12/09/2014 AVOND -MTB BRECHT-ST JOB
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: vrijdag 12/09/2014 AVOND -MTB BRECHT-ST JOB
Twas idd een top parcour en goede organisatie.
Alleen zou ik mss een kleine opmerking maken over de bepijling.van mij mochten ze iets meer fluo zijn zodat sommige beter zichtbaar waren.
Verder zag ik enkele kids zonder helm die zelf vertelden aan de bevoorrading dat ze gevallen waren onderweg.
Zonder helm zouden die eigenlijk niet mogen vertrekken vind ik.
Wat ik ook wel leuk vond is dat de vloer netjes afgedekt was daar ik nieuwe vloer van de sporthal enkele maanden geleden geplaatst heb.
Twas een top toerke,mss zien jullie mij volgend jaar weer
Alleen zou ik mss een kleine opmerking maken over de bepijling.van mij mochten ze iets meer fluo zijn zodat sommige beter zichtbaar waren.
Verder zag ik enkele kids zonder helm die zelf vertelden aan de bevoorrading dat ze gevallen waren onderweg.
Wat ik ook wel leuk vond is dat de vloer netjes afgedekt was daar ik nieuwe vloer van de sporthal enkele maanden geleden geplaatst heb.
Twas een top toerke,mss zien jullie mij volgend jaar weer
Ik had 2 van die jonge gasten op sleeptouw genomen op zo'n 5 km voor de rustpost omdat de ene nauwelijks licht voorop had en de andere helemaal niks terwijl het al vrijwel donker was. Ze dachten dat het wel meeviel met donker in het bos.bert v wrote: Verder zag ik enkele kids zonder helm die zelf vertelden aan de bevoorrading dat ze gevallen waren onderweg.
Bij de rustpost aangegeven dat ze misschien toch maar beter via de weg verder terug naar huis konden rijden, nee hoor, de ene (die inmiddels ook al een keer over de kop was gegaan over een boomstronk) moest en zou de 38 km rijden
Verder een schitterende rit over een mooi parcours en prima georganiseerd!
Die 2jongens ben ik aan de bevoorrading ook tegen gekomen en hen ook aangemaand om korste route terug te nemen.
Khoop dat ze geluisterd hebben maar twijfel er nogal aan omdat den oudste gebrand was om de 38km te rijden.
Onverantwoord zonder deftig licht en helm!
Mss best dat ze dat volgend jaar onder begeleiding doen voor die jonge gasten voor de veiligheid als die perse in den donkere willen biken.
Wij waren dan ook van de laatsten op de toertocht ongeveer,begint ze maar eens te zoeken als er wat is......
Khoop dat ze geluisterd hebben maar twijfel er nogal aan omdat den oudste gebrand was om de 38km te rijden.
Onverantwoord zonder deftig licht en helm!
Mss best dat ze dat volgend jaar onder begeleiding doen voor die jonge gasten voor de veiligheid als die perse in den donkere willen biken.
Wij waren dan ook van de laatsten op de toertocht ongeveer,begint ze maar eens te zoeken als er wat is......
-
derondfietser
- Mountainbiker
Post by derondfietser »
VEDET is nen eerlijke gast
Parcours was dik in orde.
Parcours was dik in orde.
Knap werk mannen, zeker wederom voor herhaling vatbaar.
Die jonge gasten, wellicht dezelfde die wij hoorden roepen ter hoogte van 3-boomkes, maar dus geen lichten zagen.
Enfin, als je een nachttocht rijdt, voorzie je op degelijke verlichting en zelfs dan nog kan het tricky zijn.
Tot volgende keer
Die jonge gasten, wellicht dezelfde die wij hoorden roepen ter hoogte van 3-boomkes, maar dus geen lichten zagen.
Enfin, als je een nachttocht rijdt, voorzie je op degelijke verlichting en zelfs dan nog kan het tricky zijn.
Tot volgende keer
- vedet
- Mountainbiker
'K was wel gecharmeerd van de bikewash/fietsstalling, vuil afgeven en een uurke later proper afgehaald.
Aan de bevoorrading ook een koppel gezien zonder helm of lichten stond, ik ging ook plat toen ik net na het verlichtte tennisterrein weer een beetje onbesuisd het bos wou inrijden en de gracht te laat opmerkte.
Aan de bevoorrading ook een koppel gezien zonder helm of lichten stond, ik ging ook plat toen ik net na het verlichtte tennisterrein weer een beetje onbesuisd het bos wou inrijden en de gracht te laat opmerkte.
- vedet
- Mountainbiker
'K was wel gecharmeerd van de bikewash/fietsstalling, vuil afgeven en een uurke later proper afgehaald.
- serge
- Mountainbiker
- Location: Yeti old skool. Seven Sola/IMX 29er custom, Roubaix.
Super rit, zoals elk jaar, misschien nog een link van de foto's ? Thanx!
supertocht , voor mij is deze altijd bangelijk , ook bij dn apres dik in orde , nog kunnen genieten van n paar westmalles ,
klopt ik heb na de bevoorraading die jonge gasten begeleid door t bos ene voor en ene achter met heel goei licht ,
bij t kanaal zijn ze dan wijselijk huiswaarts gereden , en veilg ? naar huis zonder licht helm of fluo hesje ,,,, die ouders zouden toch slimmer moeten zijn toch
maar , echt , t weer zat goed ,mooie tocht, echt genoten thnx !! aan allen van de organisatie ,,tot de volgende
klopt ik heb na de bevoorraading die jonge gasten begeleid door t bos ene voor en ene achter met heel goei licht ,
bij t kanaal zijn ze dan wijselijk huiswaarts gereden , en veilg ? naar huis zonder licht helm of fluo hesje ,,,, die ouders zouden toch slimmer moeten zijn toch
maar , echt , t weer zat goed ,mooie tocht, echt genoten thnx !! aan allen van de organisatie ,,tot de volgende