vrijdag 12/09/2014 AVOND -MTB BRECHT-ST JOB
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
stresskip
- Mountainbiker
Re: vrijdag 12/09/2014 AVOND -MTB BRECHT-ST JOB
Kruispunt Bethanienlei-Waterstraat is vrij vanuit Schilde. Verderop richting Brecht is onderbroken.
-
stresskip
- Mountainbiker
Kruispunt Bethanienlei-Waterstraat is vrij vanuit Schilde. Verderop richting Brecht is onderbroken.
- Sankaman
- Mountainbiker
zijn er nog vertrekkers vanuit Kapellen ? ik vertrek rond 16.00u naar St-job .. +- 15km naar daar , toer doen en terug ?
Iemand ?
grtz Tom
Iemand ?
grtz Tom
-
derondfietser
- Mountainbiker
Post by derondfietser »
Zet den trippel alvast klaar.
-
stresskip
- Mountainbiker
Om de latere vertrekkers toch wat meer ruimte te gunnen houden we de inschrijvingen een half uur langer open . Dus tot 20.00 u. inschrijven. Met deze goede weersomstandigheden valt de avond immers wat later. Ook hebben enkele collega's het nog klaargekregen om een starterspakket van een bekend merk aan elke deelnemer te geven bij vertrek...... neen, geen Trappist van 't vat.
Ook nog handig : bij aankomst fiets afgeven die dan een douche krijgt terwijl jijzelf eveneens kan douchen . Dus geen wachtrijen bij afspuiten. Daarna gaat de bike in de bewaakte fietsenstalling en kunnen jullie ondertussen al genieten van ......
De hamburgers smeken nu al om achter je kiezen verpletterd te worden.
Ook nog handig : bij aankomst fiets afgeven die dan een douche krijgt terwijl jijzelf eveneens kan douchen . Dus geen wachtrijen bij afspuiten. Daarna gaat de bike in de bewaakte fietsenstalling en kunnen jullie ondertussen al genieten van ......
De hamburgers smeken nu al om achter je kiezen verpletterd te worden.
juist het bos nog eens doorkruist en de pijltjes al tegen gekomen.
veel afspuiten zal niet nodig zijn, het beetje drap dat er nog ligt is overal te omzeilen.
lampekes laden op en zullen van pas komen.
grtz D
veel afspuiten zal niet nodig zijn, het beetje drap dat er nog ligt is overal te omzeilen.
lampekes laden op en zullen van pas komen.
grtz D
alles al ingepakt , ddlk werken kom rechtstreeks naar daar , wel of niet nen hamburger voor vertrek =19u
zet alvast , deux bierre brune , achter de deur tegen dat k binnenkom 
Ik ben ook mee deze avond.lang geleden nog eens op den mtb gezeten.
Super dat de inschrijving een half uur verlaat is!!
Ik kom vanuit schoten voor de 38km ☺
Super dat de inschrijving een half uur verlaat is!!
Ik kom vanuit schoten voor de 38km ☺
- vedet
- Mountainbiker
Ik heb onderweg een gps gevonden, er was niet naar gevraagd en ik heb ook mijn telefoonnummer bij de organisatie achter gelaten. Er staan wel gegevens in om de rechtmatige eigenaar te herkennen maar helaas niet om hem op te sporen,
De eigenaar kan ook via hier contact met mij opnemen, ik zal hem dan wel terugbezorgen.
De eigenaar kan ook via hier contact met mij opnemen, ik zal hem dan wel terugbezorgen.