10/09 vertrek om 19u15 deze week wordt het een terril-tocht. Een keer of 3 naar de top. Nadien de technische stukken inoefenen
1. Dirk
2. J&B
3. karel
4.???
Woensdagavondrit Genk
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Re: Woensdagavondrit Genk
di 09 sep 2014 22:50
10/09 vertrek om 19u15 deze week wordt het een terril-tocht. Een keer of 3 naar de top. Nadien de technische stukken inoefenen
1. Dirk
2. J&B
3. karel
4. Nero( ik ga maar een uurtje mee, de madam is werken en ik moet de kids in bed stoppen)
di 09 sep 2014 22:50
1. Dirk
2. J&B
3. karel
4. Nero( ik ga maar een uurtje mee, de madam is werken en ik moet de kids in bed stoppen)
- J&B
- Mountainbiker
1. Dirk
2. karel
3. Nero( ik ga maar een uurtje mee, de madam is werken en ik moet de kids in bed stoppen)
Heb mij er tussen uit gehaald, zit met een verkoudheid en wil het MTB weekend niet gedrang brengen...
1. Dirk
2. karel
3. Nero( ik ga maar een uurtje mee, de madam is werken en ik moet de kids in bed stoppen)
Heb mij er tussen uit gehaald, zit met een verkoudheid en wil het MTB weekend niet gedrang brengen...
Deze avond was het koersfietsweer!!! Bekijk mijn activiteit op Strava: https://www.strava.com/activities/195849307" onclick="window.open(this.href);return false;
- dirtyd
- Mountainbiker
24/09 ga ik voor de verandering eens samen met de mannen van mtb 3730 rijden en we vertrekken aan het kanaal in zutendaal. https://www.google.be/maps/place/50%C2% ... :0x0?hl=nl" onclick="window.open(this.href);return false; om 19h00
we gaan een beetje rond crossen in Genk-zuid en als er tijd en goesting over is in kattevennen. heb je zin om mee te komen zet je op de lijst en probeer op tijd te zijn
1. dirk
2. .....?
we gaan een beetje rond crossen in Genk-zuid en als er tijd en goesting over is in kattevennen. heb je zin om mee te komen zet je op de lijst en probeer op tijd te zijn
1. dirk
2. .....?