Je hebt deels gelijk, de naam zouden ze beter veranderen in "raid" ipv. "randonnée", maar kom, er was toch vaak keuze tussen "hard" en "soft", en alle gevaarlijke punten waren duidelijk aangegeven - da's het voordeel, een gevaarsbord hier betekent écht gevaar, en dan bekijk je het beter eerst eens goed als de techniek wat ontbreekt. Als die borden er niet zouden staan, ja, dan gebeuren er ongelukken. Ik ben verre van een technische krak, en door vakantie en het rotweer van augustus had ik 5 weken niet meer op de bike gezeten: het was dus even wennen aan het technische niveau van deze tocht, op een drietal (stukken van) afdalingen toch even van de bike gemoeten.lupo60 wrote:En dan denk ik dat je toch beter iets minder doet voordat er ongelukken gebeuren.
Gedurende die 5 bike-loze weken wel wat de conditie onderhouden op de weg, maar da's toch niet voldoende om hier vlot uit de voeten (noppen) te kunnen: om 10u gestart voor de 85km, maar na de eerste splitsing voor de 85km (8km, 250hm en ruwere paadjes die zelden bereden worden