Za 06/09/2014 - 5de Cameleon Indian Summerbike

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
mat3
Mountainbiker

Re: Za 06/09/2014 - 5de Cameleon Indian Summerbike

Post by mat3 »

Wij hebben gisteren met 6 man de 80km gereden. Dit is voor mij toch de beste tocht die ik hier in de streek al gereden heb, heel gevarieerd met mooie technische bosstukken, trappen, single-track... Stukken met prikkeldraad kan je nu eenmaal niet vermijden hier in de streek. Wijzelf hebben niet verkeerd gereden, en had 81km op de teller.
Organisatie was dik in orde, goede bervoorrading, gratis jeneverstand, bikewash met kuisproducten, en goediebag met t-shirt!

grtz
Galibier2646
Mountainbiker

Post by Galibier2646 »

Gestart voor de 80km. Heel goed geamuseerd tot en met km 46 toen bij het inrijden van het bos in Flobecq mijn carb(t)onnen Speci-kader KRAK zei.... Volledig doorgebroken in de opstaande buis onder de zadelpen.
Gevolg : gedaan met fietsen, de pechlijn opgebeld en binnen het halfuur zijn ze me komen afhalen om mij opnieuw netjes af te zetten bij de start. Bij deze hou ik mij eraan om de mensen van de organisatie nogmaals te bedanken. Volgend jaar sta ik zeker opnieuw aan de start met een nieuw kader dat hopelijk ondertussen in garantie zal vervangen zijn.....
japser
Mountainbiker

Post by japser »

Indien de biker die mij een bonbon heeft geleend voor mijn platte band (Iemand in een oranje tenue dacht van de steenbakkers) contacteert dan zorg ik da ge er iets voor terug krijgt.

Maar ik heb je niet meer gezien aan de finish. Heb nochtans gedoucht en opt gemak nog iets gedronken
Severus
Mountainbiker

Post by Severus »

Ik heb zaterdag de 100 km gereden en op het einde had ik het serieus lastig. Mooie tocht en veel hm.
Jammer dat er niet meer volk was want het was heel rustig op het parcours.
TimW
Mountainbiker

Post by TimW »

Ik ben ook afgezakt uit het Antwerpse om de 80km te rijden. Vooral omdat de muur van Geraardsbergen er in zat, deze had ik nog nooit gedaan.
Een heel mooie tocht! Ik heb de chrono van Flobecq enkele maanden geleden gereden dus ik wist ongeveer wat de omgeving te bieden had.
De afpijling was voor mij dik in orde. De groene pijltjes waren misschien niet zo opvallend maar ja... Ik ben toch nergens verkeerd gereden.
Ik begrijp wel dat sommigen beginnen twijfelen omdat de verschillende lussen meermaals samen kwamen.
De T-shirt, goodiebag, jeneverbar waren leuke extratjes 8)
drbootygrabber
Mountainbiker

Post by drbootygrabber »

de 55 gereden zaterdag en twas de max! zeker da stukske in da boske :lol:
hopelijk volgend jaar opnieuw?
kleine mees
Mountainbiker

Post by kleine mees »

Ik vond het een leuke tocht. Ik was wat later vertrokken voor de 100 en heb meestal alleen gefietst. Maar wel leuke tocht alleen jammer van de bepijling die af en toe verdwenen was maar toch paar serieuze kuitenbijters opgereden en als ik thuis was (na 145 km) was de "zop van de preute".

Ik heb toch een paar technische passages gezien, na de trappen op de Muur, dan in enkele bosjes. Mensen moeten ook niet verwachten dat het de hele tijd technisch is, wat trouwens in de Ardennnen ook vaak niet het geval was.

Tot volgend jaar alvas :-D
bart boskanter
Mountainbiker

Post by bart boskanter »

hallo,

Uit het verre Roeselare afgekomen met 3 boskantrijders voor de 100km,
genoten en afgezien (!) van de eerste tot de laatste km; deze organisatie was gewoon af!
Parcours, uitpijling, bevoorradingen, afspuit, après, goodiebag met T-shirt alles was super!
Deze rit verdient minimum 3 keer zoveel deelnemers, hopelijk geven jullie de moed niet op zodat we volgend jaar met een veelvoud westvlamingen aan de start kunnen staan.
Bedankt!
rex 111
Mountainbiker

Post by rex 111 »

SUPER tocht gereden, heb me geamuseerd. Ondanks een weekje verkoudheid de 80km gedaan.
Heb me goed geamuseerd maar miljaar die tengels waren straf. De dag erna had ik er nog deugd van!

Petje af voor de organisatie, knap werk!

Enige nadeel: die oranje Rocky Mountain Element die tentoongesteld stond bij de start... hoe moet ik da gaan uitleggen thuis dak der zo één wil?? Wa een BOM van ne bike!!!!

T.
redzie
Mountainbiker

Post by redzie »

Eerst en vooral willen we alle deelnemers van onze Indian Summerbike bedanken! Tevens ook een dankwoordje aan alle lokale clubs die wél de moeite hebben gedaan om erbij te zijn.

Als we eerlijk zijn: We hadden net op dat ietsjes meer volk gehoopt, maar de vele positieve commentaren hier op het forum en aan de jeneverstand, afspuitstand en après-bike maken dat goed. Het beeld dat ons zal bijblijven zijn de getekende gezichten met oogjes die blinken van ‘ik heb genoten …’ en dat deed echt waar zeer veel deugd. Het is de beloning voor het harde werk en de belangeloze inzet van velen.

Het moet ons ook van het hart dat we dit jaar enorm veel tijd hebben gestoken in het compleet houden van het parcours. Gedurende de laatste week hebben we tot 10 keer toe stukken opnieuw moeten uitpijlen. De ochtend zelf was dat niet anders en zelfs tijdens de tocht bleven er pijlen verdwijnen. Geen idee wie hier zijn plezier in had, maar alles werd door de gemeentes en de bos-en natuurbeheerder goed gekeurd!

De foto's kunnen jullie al vinden via onze facebook-pagina: https://www.facebook.com/cameleonbike" onclick="window.open(this.href);return false; Met dank aan Lisa Bilterijst Photography!!
Aan de after-movie word nog gewerkt, maar die mogen jullie binnenkort verwachten!!!

Tot de volgende!
Cameleonbike Team

ps: Always remember! Bike. Sex. Sleep. Repeat. :wink:
Post Reply