14/09/2014 Grand Raid Godefroy
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Re: 14/09/2014 Grand Raid Godefroy
Jammer van de vroege starturen. Anders was ik afgekomen, maar om 7h tp zijn na een 3h autorit is er "los over" voor een zondag.
-
need for speed
- Mountainbiker
Post by need for speed »
heb de indruk dat ze daar hard aan werken in bouillon amai
ik ga in elk geval er zijn
dacht bike 7 aanwezig :) om velo te zelf te kuizen maar die zijn wel voorzien van juiste dingen
bijna allemaal nieuwe pijlen voorzien een meeste oude weg
ge ziet da ze zelf met den velo rijen wat een verschil
hopelijk zon de dag zelf
ik ga in elk geval er zijn
dacht bike 7 aanwezig :) om velo te zelf te kuizen maar die zijn wel voorzien van juiste dingen
bijna allemaal nieuwe pijlen voorzien een meeste oude weg
ge ziet da ze zelf met den velo rijen wat een verschil
hopelijk zon de dag zelf
Last edited by need for speed on Mon 08 Sep 2014 20:44, edited 1 time in total.
-
chris.scherrens
- Mountainbiker
Post by chris.scherrens »
ik ga de 90 doen ga al de zaterdag naar daar zal wel in tentje moeten overnachten 
-
Grand Raid Godfroid
- Mountainbiker
Post by Grand Raid Godfroid »
Goed nieuws voor de Grand raid Godefroy,
De weersvoorspellingen voor dit weekend worden met de dagen beter, het goede weer zal aanwezig zijn in Bouillon! De bospaden van de verschillende parcours zijn bijna droog en dit wordt met de dag beter. Dit voorspelt een prachtige editie voor 2014!
Het GRG team heeft verleden weekend veel tijd en energie besteed aan het vernieuwen van de wegwijzers, een bruggetje bouwen over een gracht, en het klaarmaken van de bevoorradingen. Dit ten dienste van de deelnemers.
Nicolas Massart, de Europese trial kampioen uit Bastogne zal zaterdag om 16 uur zijn kunsten tonen
Het dorp met de verschillende exposanten loopt stilaan vol evenals de inschrijvingen voor de barbecue.
We hebben besloten om de voorinschrijvingen te laten doorgaan tot op dinsdag 9 september 23 uur 59, dit zonder een prijs verandering. Inschrijven blijft natuurlijk ook mogelijk op zaterdag of zondag.
Nog een leuke werk week voor iedereen en we hopen u te ontmoeten op zaterdag en zondag.
Meer nieuws zal volgen op onze FB pagina.
Met sportieve groeten
Het GRG team
De weersvoorspellingen voor dit weekend worden met de dagen beter, het goede weer zal aanwezig zijn in Bouillon! De bospaden van de verschillende parcours zijn bijna droog en dit wordt met de dag beter. Dit voorspelt een prachtige editie voor 2014!
Het GRG team heeft verleden weekend veel tijd en energie besteed aan het vernieuwen van de wegwijzers, een bruggetje bouwen over een gracht, en het klaarmaken van de bevoorradingen. Dit ten dienste van de deelnemers.
Nicolas Massart, de Europese trial kampioen uit Bastogne zal zaterdag om 16 uur zijn kunsten tonen
Het dorp met de verschillende exposanten loopt stilaan vol evenals de inschrijvingen voor de barbecue.
We hebben besloten om de voorinschrijvingen te laten doorgaan tot op dinsdag 9 september 23 uur 59, dit zonder een prijs verandering. Inschrijven blijft natuurlijk ook mogelijk op zaterdag of zondag.
Nog een leuke werk week voor iedereen en we hopen u te ontmoeten op zaterdag en zondag.
Meer nieuws zal volgen op onze FB pagina.
Met sportieve groeten
Het GRG team
-
need for speed
- Mountainbiker
Post by need for speed »
het weer ziet er goed uit
wie gaat eigenlijk nog naar daar ?
wie gaat eigenlijk nog naar daar ?
- kleine mees
- Mountainbiker
- Harrehart123
- Mountainbiker
Post by Harrehart123 »
Komt het parcours weer voorbij Vivy en Cornimont?
-
chris.scherrens
- Mountainbiker
Post by chris.scherrens »
de 90 km was een topritje vond ik toch en met mijn 5deplaats algemeen en eerst 1elite meer dan tevreden
volgend jaar terug van de partij

volgend jaar terug van de partij