turnhout 6 sept

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Speedy G.
Mountainbiker

Re: turnhout 6 sept

Post by Speedy G. »

jan helsen wrote:Wat info van de inrichters zelf

Startgeld
30-40-50 km 3-4 euro
60-70 km 4-5 euro
onder de 16 0-1 euro
Hey Jan,

Nogmaals bedankt voor de tracks.
Misschien wel handig om aan jullie webmaster te zeggen dat hij de juiste info online zet want op jullie website staan echt wel andere bedragen.
Ik heb dit verleden jaar ook al eens meegemaakt op jullie In't Ven Classic en dat is niet leuk als je met gepast kleingeld klaarstaat.

Anyway, tot morguh.
jan helsen
Mountainbiker

Post by jan helsen »

Speedy en anderen

vorig jaar op de kalendervergadering van de VWB werd gezegd dat we 0.5 euro mochten opslagen.
Maar de reactie van de aanwezige clubs was dat dit teveel werd, ze waren bang dat het zwart rijden dan weer zou opkomen.
Dus heb ik de gewone tarieven laten afficheren.
Met het opstellen van onze winter kalender merk ik dat er heel wat clubs toch een halve euro meer vragen dan vorig jaar en heb ik dus op dinsdag of woensdag nog een 4-tal websites laten aanpassen.
Dus hebben wij onze tocht ook opgeslagen, bovendien krijg je bij ons nog een aardig bakje spaghetti voor dit geld.
Dus sorry voor eventuele verwarring

Jan
Den Bees
Mountainbiker

Post by Den Bees »

Het was dik in orde.
Buiten veel flitscamera's in turnhout hebben ze daar ook veel bos
Tot volgend jaar
Warpy
Mountainbiker

Post by Warpy »

Deze namiddag van start gegaan voor de 70km, omdat zoonlief na een zware hersenschudding buiten strijd is.
Dit was absoluut een aangename verrassing!
Hoewel ik van de streek ben, zaten er voor mij nog verschillende nieuwe stukken in die leuk waren om te rijden.
De beste beslissing van de MTB-ploeg van WTC Onze Hoop is volgens mij het verplaatsen op de kalender naar deze periode. Slijk was er, in tegenstelling tot het voorjaar, en ondanks de felle regen van afgelopen periode vandaag bijna niet te bespeuren. Zo komt de pracht en potentieel van deze TT tot zijn volste recht.
De bevoorradingen waren (zoals steeds hier) uitgebreid en goed gepositioneerd.
Ook op de afpijling is er niets aan te merken: over de volle 70km geen enkele ontbrekende pijl!
Hopelijk voor de inrichters sijpelt deze positieve commentaar door naar de MTB-adepten van de regio en omstreken. Vandaag zouden er een kleine 500 inschrijvingen geweest zijn, en volgens mij kunnen de organisatie en de toeren veel meer aan.
Ik ga afsluiten met een eeuwenoude zegswijze, maar hier zeker van toepassing:
Men zegge het voort!
Den Bees
Mountainbiker

Post by Den Bees »

Warpy wrote: Hopelijk voor de inrichters sijpelt deze positieve commentaar door naar de MTB-adepten van de regio en omstreken. Vandaag zouden er een kleine 500 inschrijvingen geweest zijn, en volgens mij kunnen de organisatie en de toeren veel meer aan.
Ik ga afsluiten met een eeuwenoude zegswijze, maar hier zeker van toepassing:
Men zegge het voort!
Wees gerust , 500 man is zeer veel voor een zaterdag
timtim78
Mountainbiker

Post by timtim78 »

Dikke pluim voor de organisatie. Ik ben zelf van Oud-Turnhout en ik heb zalige stukken gereden waar ik niet wist dat er een singeltrack was. Aan de organisatie waren de stukken rond het glosso en rond de waterstraat privé?
NetWave
Mountainbiker
Location: 2014 Specialized Camber EVO - 2016 Bulls Copperhead 3

Post by NetWave »

We waren de allerlaatsten van de 70 (rond één uur nog vertrokken).

Alle bevoorradingsposten waren nog present en zelfs nog rijkelijk voorzien, top! =D>

Parcours lag er prima bij, imho veel leuker dan die moddertoestanden van sommige vorige edities. En inderdaad, veel onbekende singletracks gereden.
Last edited by NetWave on Tue 09 Sep 2014 21:27, edited 1 time in total.
Vissie2
Mountainbiker

Post by Vissie2 »

Inderdaad een bij momenten verrassende toer met stukken die ik nog nooit gedaan had. Voor de rest superbepijling, overzetters op de gevaarlijke punten en zeker genoeg op de bevoorradingen. Wel een vliegparcours en dat is toch ook wel plezant 8) (27 avg)
Speedy G.
Mountainbiker

Post by Speedy G. »

Met behulp van de organisatie zelf een track in elkaar gestoken voor mijn zoontje van net 5jaar en zo delen van het parcours meegedaan.
In totaal 17,5km en erg laat vertrokken maar hij heeft er echt van genoten.
Wel wat veel baan gedaan maar dat komt enkel doordat hij de bevoorrading wou meemaken en die lag best ver van de start verwijderd. :)

Organisatie TOP om zo mee te werken/denken.

Verder zit deze tocht hier VEEL beter op zijn plaats dan in januari.
Jammer genoeg heb ik zelf de nieuwe stukken van de 70km niet kunnen rijden maar dat komt nog wel eens een keertje.

Hopelijk tot volgend jaar.
Vissie2
Mountainbiker

Post by Vissie2 »

Speedy G. wrote:Met behulp van de organisatie zelf een track in elkaar gestoken voor mijn zoontje van net 5jaar en zo delen van het parcours meegedaan.
In totaal 17,5km en erg laat vertrokken maar hij heeft er echt van genoten.
Super! En dat op 5-jarige leeftijd, toppertje in wording? (o)
Post Reply