raar dat ier nog niets op staat zoon skoontje .........toch voo westvlaanderen
Bos- en Veldtocht
35 - 45 - 55 - 70 km
Start:
7.30-14.00
Vrijetijdscentrum.
Vlamingveld 40
8490 Jabbeke.
België
zaterdag 06-09-2015 Jabbeke
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
- liebherr 914
- Mountainbiker
- Location: bulls 29er single speed , bulls wild flow 2 29er, merida big nine
Re: zaterdag 06-09-2015 Jabbeke
Voor mij de sjiekste rit uit het brugse, heel veel privé. Er zijn zo danig veel toffe ritten dit weekend dat we den dezen uit het oog zouden verliezen.... Voor mij gaat het voor de volgende keer zijn.
Maar voor de mensen die twijfelen, zeker doen!!!
Maar voor de mensen die twijfelen, zeker doen!!!
- sierens
- Mountainbiker
- Location: ktm myroon sonic 12 (airbrush op je bike contact me)
Als lid van wtc jabbeke, vond ik het ook al raar dat er nog geen topic geopend was
Niet dat ik mijn rit de hemel wil inprijzen
maar dit is echt de topper in regio brugge en zelf daarbuiten.
Als ik zie welke moeite deze club doet om privé stukken te onderhouden en te blijven behouden.....
Voor de twijfelaars, afkomen is een must
Ik ben alvast paraat op de 1ste bevoorrading met de schoonbroer en de vrouwtjes.
Niet dat ik mijn rit de hemel wil inprijzen
Als ik zie welke moeite deze club doet om privé stukken te onderhouden en te blijven behouden.....
Voor de twijfelaars, afkomen is een must
- Traxer
- Kerstman
Een van de toppers uit de streek.
Kijken of ik dat roestig ding op tijd gesmeerd krijg...

Kijken of ik dat roestig ding op tijd gesmeerd krijg...
- BOB DE STOEMPER
- Mountainbiker
Post by BOB DE STOEMPER »
Jammer dat het samen valt met de Lozerbos VTT en zeker met dit mooi weertje erbij.
Het zal weer een moeilijke keuze worden op zaterdag
Het zal weer een moeilijke keuze worden op zaterdag
Voor de twijfelaars : de commentaren op de tocht van vorig jaar spreken voor zich :
http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... 2&start=30" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... 2&start=30" onclick="window.open(this.href);return false;
- filiep72
- Mountainbiker
- Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15
Deze rit laten liggen zou doodzonde zijn. Tmoe wel lukken dat het vandaag mijne verjaardag is . Mijn kot vol volk maar ik wille vaneigens op tijd mijn bed in
. Ik ga wel een beetje meedrinken met mijn gasten maar net zoals in de films mijn glas in de bloemen uitgieten
.
Deze rit is echt een superrit (frigorit) en ik sta morgen wel ergens aan de start
Cya
Deze rit is echt een superrit (frigorit) en ik sta morgen wel ergens aan de start
Cya
ook aanwezig voor de 70 plus van en naar huis ;toch goed voor een 100 tal kilometers
goeie training voor later op de maand wanneer we deelnemen aan de 24u van gulbergen
goeie training voor later op de maand wanneer we deelnemen aan de 24u van gulbergen