Roc d'Azur 2014

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Post Reply
MaartenW
Mountainbiker
Location: Canyon ES5,Fondriest Domino plus, Colnago Master, Schauff Track, Diamant Cross

Re: Roc d'Azur 2014

Post by MaartenW »

serge wrote:Zit al 9 weken thuis met klierkoorts, dus er wordt niet veel gefietst nu, maar alles ligt vast, dus gaan doe ik zeker, voor te fietsen, of om gewoon verder te rusten.
.

Zeker niet te snel herbeginnen, daar kan je permanente schade aan overhouden. Ik heb het tien jaar geleden gehad en voor mij was dit einde competitie carriere. fiets nog maar ik zal nooit meer kunnen wat ik kon en heb nog steeds kwaaltjes die wss daaruit voortvloeien.
McEddy
Mountainbiker

Post by McEddy »

Hoe schrijf je het best in? probeer dit telkens via site Roc d'Azur en aso challenge, maar telkens ik mijn login aanmaak, komt er iets op ivm met mijn wachtwoord en login, iemand Raad?
Rode Kogel
Mountainbiker

Post by Rode Kogel »

roc d'azur transport

het verblijf is reeds in orde maar nu we de TGV willen boeken duikt er een probleem op. De vorige jaren vertrokken we om 6,00 in Lille met de TGV rechtstreeks naar san Rafael. Heel simpel en gemakkelijk. Nu blijkt er geen rechtstreekse TGV meer te zijn en is er een overstap nodig in AIx en Pr.
Zijn er nog bikers die hetzelfde ervaren? of andere oplossing?

In Polen Sudety heb ik bikers ontmoet van Langdorp die een deel fietsers met auto/fietsen en een deel met het vliegtuig...Brussel (Charleroi) → Perpignan

Met de auto >1100 km. [-(
'T groot mes
Mountainbiker
Location: Olymîa F1-X, Olympia IRON,Trek Fuel EX, Trek remedy 650B, Trek Slash 650B,

Post by 'T groot mes »

Rode Kogel wrote:roc d'azur transport

het verblijf is reeds in orde maar nu we de TGV willen boeken duikt er een probleem op. De vorige jaren vertrokken we om 6,00 in Lille met de TGV rechtstreeks naar san Rafael. Heel simpel en gemakkelijk. Nu blijkt er geen rechtstreekse TGV meer te zijn en is er een overstap nodig in AIx en Pr.
Zijn er nog bikers die hetzelfde ervaren? of andere oplossing?

In Polen Sudety heb ik bikers ontmoet van Langdorp die een deel fietsers met auto/fietsen en een deel met het vliegtuig...Brussel (Charleroi) → Perpignan

Met de auto >1100 km. [-(
DE TGV van 13u is een directe
kenneth
Mountainbiker

Post by kenneth »

wij gaan met de auto :) dit rit er naartoe is ook leuk :P
Simpson
Mountainbiker

Post by Simpson »

Ook met de wagen zoals de voorgaande 6jaar, dat is de start van de vakantie : het mooie weer tegemoet en steeds meer bikers tegenkomend onderweg

We verblijven dan ook altijd op de camping Pont d'Argens , alleen de gekende mobilhome is achterwege gebleven

Ik kijk er al naar uit met het weer van de afgelopen weken
roger
Mountainbiker

Post by roger »

serge wrote:Zit al 9 weken thuis met klierkoorts, dus er wordt niet veel gefietst nu, maar alles ligt vast, dus gaan doe ik zeker, voor te fietsen, of om gewoon verder te rusten.
Het zit echt niet mee met jou de laatste tijd,maar troost je een 73 jarige heeft de Cristalp 125km uitgereden op 11u.Dus nog vele mooi jaren om te genieten van deze sport.Misschien moet ik nu ook eens terug wat meer gaan biken als ik aan die 73jarige denk,dus nog 3 jaar om te trainen!!!
serge
Mountainbiker
Location: Yeti old skool. Seven Sola/IMX 29er custom, Roubaix.

Post by serge »

roger wrote:
Het zit echt niet mee met jou de laatste tijd,maar troost je een 73 jarige heeft de Cristalp 125km uitgereden op 11u.Dus nog vele mooi jaren om te genieten van deze sport.Misschien moet ik nu ook eens terug wat meer gaan biken als ik aan die 73jarige denk,dus nog 3 jaar om te trainen!!!
Yep ze moeten mij wel hebben de laatste tijd, wordt wel eens beter zeker 8-[
kenneth
Mountainbiker

Post by kenneth »

wanneer zouden we de mail voor de nummers mogen verwachten ?
Murdock
Mountainbiker
Location: Lapierre X-control 829 - Lapierre X-Control 510 - Cube Reaction HPA Pro 29

Post by Murdock »

kenneth wrote:wanneer zouden we de mail voor de nummers mogen verwachten ?
Rugnummers zijn terug te vinden op de site van ASO Challenges
Post Reply