AVONDMOUNTAINBIKETOCHT
SCHOOL BUSO KRISTUS KONING Bethanienlei 5 Brecht -St Job in 't Goor. Inschrijven van 16.30 u . tot 19.30 u. 28 of 38 km. 95 % bos en veld- Bevoorrading-pechdienst-reflectiebepijling-bike wash terwijl jezelf al kan douchen-douches dames en heren-fietsbewaking-hap en tap. Trappist Westmalle van 't vat- ruime parking.
Volwassenen 3 € onder de 15 jaar 1 €. verzekering inbegrepen.
Dit alles ten voordele van de school die werkt voor jongeren met leermoeilijkheden. De centen gaan integraal naar de werking met de jongeren.
VERDERE INFO 0497/204 254 of marcelquirynen@hotmail.com" onclick="window.open(this.href);return false;
vrijdag 12/09/2014 AVOND -MTB BRECHT-ST JOB
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: vrijdag 12/09/2014 AVOND -MTB BRECHT-ST JOB
TITTYMAN wrote:Aha, hier staat het. Rit staat niet in de lijst tt's, vandaar mijn vraag bij de nachttochten.
Ik veronderstel dat deze toch zeker doorgaat ?
Ciao
Topic opener (stresskip) is organisator dus die zal het wel weten
-
stresskip
- Mountainbiker
Zeker weten dat deze tocht doorgaat. Wij ( ik en de collega's van de school) zijn dagelijks bezig met de voorbereidingen. We hebben ook nog besloten van een kidstoer in te vullen van +/- 18 km. deze volgt in grote lijnen 2/3 van de 28 km.
Volgende week worden op onze nieuwe pijlen nog reflectiestrips aangebracht. Zodoende kunnen de deelnemers in den donkere de weg ook vinden.
Nog een tip : als ge zelf geen groot licht bent,zet er dan eentje op als je wat later vertrekt.
Verdere veranderingen die belangrijk zijn zet ik volgende week hier op de toertochten.
Volgende week worden op onze nieuwe pijlen nog reflectiestrips aangebracht. Zodoende kunnen de deelnemers in den donkere de weg ook vinden.
Nog een tip : als ge zelf geen groot licht bent,zet er dan eentje op als je wat later vertrekt.
Verdere veranderingen die belangrijk zijn zet ik volgende week hier op de toertochten.
Heb de rit bij jullie een jaar of 2 geleden al is gereden en toen nog verschillende mensen uit het bos geleid die niet echt de aangepaste verlichting hadden. Als laat vertrekt en een simpel lichtje op je bike hebt staan, maak je geen illusies, maar dan ga je echt ni veel zien, lol.
Als het weer het toelaat zijn we weer van de partij.
Als het weer het toelaat zijn we weer van de partij.
- Bulls69
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15
Patje, ik zal er vrijdag ook terug bij zijn.patje2 wrote:Al enkele malen gereden en altijd goed bevonden dus dit jaar weer van de partij
-
riptrapper
- Mountainbiker
Post by riptrapper »
zal er dit jaar ook zeker weer bij zijn, is altijd zeer goed gereorganiseerd met veel singeltracks.