Verzameling webshops

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
trainingsbeest
Mountainbiker

Re: Verzameling webshops

Post by trainingsbeest »

Na veel slechte comment toch maar via nano besteld

Mcfk en lefty fork
25/12 besteld en betaald via overschrijving En is reeds verzonden wat toch snel is ivm de feestdagen

Nu nog wachten tot morgen of dinsdag denk ik

Besteld bij mantel onder rembours en dag nadien al thuis sram xx1
Besteld bij featherbike slr lefty wielset en de xd body en word zonder meerkost door hun veranderd en de 12x142 adaptors gemonteerd. Word id loop van komende week geleverd
Bij rotor shop rex 1 crank besteld en verzending is aangekondigd bij gls maar die klojo's blijven antwoorden met. Sorry er is geen ophaling mogelijk. (Yeah right)
Glennvh
Mountainbiker

Post by Glennvh »

Maandag 30December schoenen besteld bij Bike Discount,
Met die feestdagen gisteren mail gehad met trackingscode dus ik verwacht het pakketje ergens volgende week, er zit geen haast bij :)

Overlaatst op R2Bike.de besteld, ook super goede opvolging van mijn pakketjes

En dan mantel bike parts, super service, al kost het mij iets meer dan op sommige andere sites, ik heb super vertrouwen in die mannen en doen er alles aan om alles mooi inorde te krijgen.
Mijne maat bestelde daar overlaatst een XT groep incl. remmen, kreeg een paar mails dat er sommige dingen niet meer voorradig waren, ze hebben dan nadien nog een mail gestuurd dat alles inorde was, bleek dat ze zelf een pakketje van de groep hebben samen gesteld, en dus ipv een xt cassette maar een XTR meegegeven en nog wat extra bekabeling :)
tobe
Mountainbiker

Post by tobe »

http://www.mountainbanden.be een Belgische webshop die enkel in MTB banden doet.
Handig overzicht van welke banden beter/slechter scoren per ondergrond en gratis levering vanaf een bepaald bedrag...
Last edited by tobe on Thu 23 Jan 2014 00:14, edited 1 time in total.
trainingsbeest
Mountainbiker

Post by trainingsbeest »

Nano leverde iets verkeerd maar is snel opgelost via snelle mailcontact

Featherbikes is gewoon zalig om te bestellen
Mvic crossmax slr. Ze bouwen zelf de xd body erop en de 12/142 adaptors
Op aangeven van hen zelf. Dus niet moeten vragen voor de wissel uit te voeren
En de wielen zijn net verzonden terwijl ze vorige week vrijdag besteld zijn met betaling dmv vooruitbetaling
trainingsbeest
Mountainbiker

Post by trainingsbeest »

trainingsbeest wrote:Nano leverde iets verkeerd maar is snel opgelost via snelle mailcontact

Featherbikes is gewoon zalig om te bestellen
Mvic crossmax slr. Ze bouwen zelf de xd body erop en de 12/142 adaptors
Op aangeven van hen zelf. Dus niet moeten vragen voor de wissel uit te voeren
En de wielen zijn net verzonden terwijl ze vorige week vrijdag besteld zijn met betaling dmv vooruitbetaling
Nanobikeparts is super
Bij de verkeerde levering van de mcfk adaptor even enkele mailtjes heen en weer en ze hebben de juiste met express zending via dhl gestuurd nog voor ik hun de foute heb terug gestuurd

De adaptor van hun is gisteren verstuurd en ik heb de mijne deze morgen verstuurd

Van een goei en snelle service gesproken
Glenn92
Mountainbiker
Location: 1x carbon,2x staal,1x tita en nen Speed Triple en GT380

Post by Glenn92 »

Woensdag bestelt bij VRV bike en vandaag in huis =D> .
En heel goed ingepakt !
Klimduif
Mountainbiker

Post by Klimduif »

Iemand ervaring met deze webshop : http://www.fietskleding-wielerkleding.com/index.php
Edlisjas
Mountainbiker

Post by Edlisjas »

Iemand ervaring met http://www.rider-store.de" onclick="window.open(this.href);return false;?
Project
Mountainbiker
Location: Ridley crossbow -- Trek madone 4.5 --Cube ltd pro 29"

Post by Project »

Even vermelden ;

http://www.outdoor-sportsgear.nl" onclick="window.open(this.href);return false; is een website die goedkope wielertenue's te koop stelt.
Na wat research en wat je eigenlijk zo al op de website kan zien, is dit uiteraard geen professionele webshop, er is geen mogelijkheid om via ogone te betalen ? Enkel via overschrijving, geen btw nummer, geen telefoonnummer, geen klantendienst, geen mogelijkheid om te retourneren, klantonvriendelijke website anno 2014

Ik nam de proef toch op de som:

Op e-mails wordt er geantwoord na 10 werkdagen, en heel onvriendelijk. De verzending is ook een koekje van eigen deeg. 20 werkdagen.

Het materiaal is degelijk maar komt zeker en vast van aliexpress.com.

Opgelet voor deze oplichterij !!

Project
wiely
Mountainbiker

Post by wiely »

Eind august een achter derrie XT M786 SGS(10spd) en shifters SL-M780 (10spd) besteld bij Chain Reaction Cycle.

De bestelling was na 5 werkdagen binnen, maar de shifter in de verpakking waren M590 (9spd).
Shifters op retour gedaan en nieuwe besteld, met de vermelding dat er foute onderdelen in de juiste verpakking steken.

Gisteren nieuwe shifters binnen, weer de verkeerde. Deze gaan weer op retour op kosten van CRC.
Dat kost hun al 32.2 € aan verzendingskosten. Ik ga ze nu bij bike24.de bestellen en geef dan wel 6€ aan verzending uit.
Post Reply