Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Re: Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde
Post by flaming_jakke »
Beestig is idd aan de palm. Ferm !
Ik ga mee, om 8u aan de malheur ok ?
- Kristof Huyck
- Mountainbiker
Post by Kristof Huyck »
Malheur, Palm, ...
Ik zit precies op mijne cursus zythologie
Ga nog bevestigen, maar de kans zit er deze keer toch dik in da'k meega de zondag
PS: volgende week ga'k La Bastognarde rijden, moest er iemand zin hebben om mee te gaan
Ga nog bevestigen, maar de kans zit er deze keer toch dik in da'k meega de zondag
PS: volgende week ga'k La Bastognarde rijden, moest er iemand zin hebben om mee te gaan
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Kristof Huyck wrote:Malheur, Palm, ...Ik zit precies op mijne cursus zythologie
![]()
Ga nog bevestigen, maar de kans zit er deze keer toch dik in da'k meega de zondag![]()
Bastognarde .... hmmm ... als ik kan ga ik mee ! Ik bekijk 't nog eens
Sorry mannen maar zondag lukt niet voor mij, moet tijdig thuis zijn en verkies een ritje op zaterdag.
Waarschijnlijk ga ik eens richting de muur. moest er iemand me graag vergezellen let me know
Have fun in Steenhuffel
Waarschijnlijk ga ik eens richting de muur. moest er iemand me graag vergezellen let me know
Have fun in Steenhuffel
Last edited by VTom on Sat 30 Aug 2014 14:21, edited 1 time in total.
Ik ga morgen niet mee. Ik verwacht daar veel modder. Ik slaap morgen een beetje uit en ga daarna naar Hamme fietsen. Bram en ik hebben daar gisteren op de brugflank aan de brug in de buurt van het crossparcours enkele paadjes ontdekt. Ik ga een nieuw trainingsrondje maken
En daarna zak ik even af naar ons traject van onze TT in Grembergen en ga daar nog een beetje verder snoeien. Ik ben daar deze week met begonnen. Eens een half uurke tot daar om wat tingels en andere prikkers te verwijderen. Mocht er nog wat volk willen helpen, altijd welkom hé
grtz
En daarna zak ik even af naar ons traject van onze TT in Grembergen en ga daar nog een beetje verder snoeien. Ik ben daar deze week met begonnen. Eens een half uurke tot daar om wat tingels en andere prikkers te verwijderen. Mocht er nog wat volk willen helpen, altijd welkom hé
grtz
- Eagle Stijn
- Mountainbiker
Post by Eagle Stijn »
flaming_jakke wrote:Beestig is idd aan de palm. Ferm !
Ik kom ook af
- Kristof Huyck
- Mountainbiker
Post by Kristof Huyck »
Ik ben gisteren gepasseerd langs de bosjes in Grembergen, maar van enig snoeiwerk heb ik toch niks gemerkt hoor Steven?el stevo wrote: En daarna zak ik even af naar ons traject van onze TT in Grembergen en ga daar nog een beetje verder snoeien. Ik ben daar deze week met begonnen. Eens een half uurke tot daar om wat tingels en andere prikkers te verwijderen. Mocht er nog wat volk willen helpen, altijd welkom hé![]()
grtz