ZO 24/08/2014 18 de Oeterdalmarathon + Toertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
kenneth
Mountainbiker

Re: ZO 24/08/2014 18 de Oeterdalmarathon + Toertocht

Post by kenneth »

Een 100km marathon met minder dan 1000hm's in de ardenne kloppen sommige af met 25 of meer :p
tplessers
Mountainbiker

Post by tplessers »

Gisteren de 42km gedaan. Was voor mij de eerste toertocht. Zeer leuke belevenis. Na het afspuiten van de fiets heb ik gebruik gemaakt van de bewaakte fietsenparking om nog eentje te gaan drinken op terras. Toen ik thuiskwam bleek de insteekas van mijn achterband verdwenen. Ik heb mijn fiets op een dakdrager vervoerd. Het lijkt me bijzonder straf dat deze er zomaar vanzelf uitkomt. Heeft iemand iets gezien, of een insteekas gevonden?
leikepej
Mountainbiker

Post by leikepej »

Wij hebben ze helaas niet gevonden. Wel gevonden afstandsbediening novotron 502/ novoterm tormatic.

Leon
rubenv
Mountainbiker

Post by rubenv »

gisteren ook de 100km gedaan. Heel mooi parcour. Konden misschien wat meer bordjes hangen, maar door de witte lijnen op de grond toch niet verkeerd gereden :wink:
Vond het parcour er toch ook wel redelijk zwaar bijliggen. Hoewel ik dat wel wat gewend ben van op de teut en omstreken. Vorige week in Kasterlee op de 100km wel veel minder afgezien :-)
Gt-
Mountainbiker

Post by Gt- »

kenneth wrote:Een 100km marathon met minder dan 1000hm's in de ardenne kloppen sommige af met 25 of meer :p
Gisteren Ardennenrit gedaan met 9,2 gemiddeld. :-k
cube biker ;-)
Mountainbiker

Post by cube biker ;-) »

Wat ne zever over gemiddelde's, gisteren goe geamuseerd 72 km leuk parkoer gem. zal mij worst wezen ( maar voor diegene die het toch willen weten 18.1 #-o #-o #-o )
joske77
Mountainbiker

Post by joske77 »

ik heb de 45 km gereden, wel laat gestart... anders zit ik tegen 8u op de fiets, deze keer was het 10u.
ook wel eens leuk om de rit te rijden met minder drukte en (wannabee)racers rond me, ik ben geen snelle biker en dat bleek hier ook weer. 17.5 gemiddeld :-)

voor de start nog een nederlandse collega biker een lift terug naar de start gegeven die in panne stond, en dus mijn goede daad weer verricht :-)

aan de organisatie, jullie hoeven van niemand nog lessen te krijgen over het organiseren van een prachtige tocht, ik kom al 4 jaar trouw naar hier en ik ben nog nooit teleurgesteld, doe zo verder!!!

volgend jaar rij ik hopelijk opnieuw de marathon, dit jaar wegens blessureleed genoodzaakt de korte toer moeten doen, maar ook die was tot in de puntjes in orde

TOT VOLGEND JAAR!!
gho
Mountainbiker

Post by gho »

De 100 gedaan met de Fatboy.
Vond het prachtig.
100 km off road door de vele bossen met nauwelijks enig asfalt - waar vind je dat nog in Limburg?
Dikke proficiat aan de organisatie !!! (o) (o) (o)
Cubeattentionbiker
Mountainbiker

Post by Cubeattentionbiker »

Mijn debuut gemaakt met de 42 km als beginner.

Samengevat vond ik het parcours zwaar erbij liggen en toegegeven afgezien en nog veel te leren.
'Kapot' thuis gekomen ,doch alweer zin om 'm eens opnieuw te doen maar beter doseren dan.
Mijn analyse zegt dat ik de eerste km's me volledig opgeblazen heb aan jullie atleten die in het wiel lagen te stoempen.

Chapeau mannen voor al wat ik gezien heb en beleefd !
Knappe organisatie en de motivatie om verder te trainen.
Alle tips welkom , thanx !!
tplessers
Mountainbiker

Post by tplessers »

tplessers wrote:Gisteren de 42km gedaan. Was voor mij de eerste toertocht. Zeer leuke belevenis. Na het afspuiten van de fiets heb ik gebruik gemaakt van de bewaakte fietsenparking om nog eentje te gaan drinken op terras. Toen ik thuiskwam bleek de insteekas van mijn achterband verdwenen. Ik heb mijn fiets op een dakdrager vervoerd. Het lijkt me bijzonder straf dat deze er zomaar vanzelf uitkomt. Heeft iemand iets gezien, of een insteekas gevonden?
Het mysterie is opgelost. Zat simpelweg los aan 1 kant en is terug vastgedraaid intussen.
Post Reply