ZO 24/08/2014 18 de Oeterdalmarathon + Toertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
GW
Mountainbiker

Re: ZO 24/08/2014 18 de Oeterdalmarathon + Toertocht

Post by GW »

idd heel mooi ritje met heel weinig asfalt. Lijken me ook toffe mensen die van de organisatie. De bepijling was idd wel een beetje een probleem. Een paar stukken tegen gekomen waar er door sommigen een stuk afgesneden werd om dat de bepijling niet goed zichtbaar was. De pijlen vallen niet goed op en soms een beetje ongelukkig geplaatst. Het is wel een top ritje!! Alleen zou ik wel iets aan de bepijling proberen te doen om deze iets duidelijker te maken dan is ze helemaal af. Ook vraag ik me af waarvoor het nummer bord diende?? Niets van tijdopneming tegen gekomen en ook geen fotograaf gezien???
Beardie
Mountainbiker

Post by Beardie »

Heb de 100 gereden.Vond het een mooie en goed georganiseerde tocht.Ben zelf van de streek en heb toch weer nieuwe paadjes ondekt.Volgend jaar weer van de partij.
kenneth
Mountainbiker

Post by kenneth »

vani wrote:Net terug thuis in het verre WVL :P Prachtige tocht ik heb de 100 gereden sommige stroken wat vettig maar dat gaf het nog wat extra. Sommige pijltjes vond ik persoonlijk soms wat aan de late kant hangen. Maar volgend jaar kom ik zeker terug en hoop dan wat kameraden mee te krijgen want 100 km alleen rijden is op sommige stukken wat saai. Ik had op de garmin 20 gem geen idee of dat rap of trag is op zo'n omloop aan jullie kanten :-)

http://connect.garmin.com/activity/572756972" onclick="window.open(this.href);return false;
25 gem is goed haalbaar :) ik had ook maar 20gem, redelijk opt gemak gereden
kenneth
Mountainbiker

Post by kenneth »

Moesten ze de tijd opnemen dan zou het veel interessanter zijn, en ook meer volk trekken
vani
Mountainbiker

Post by vani »

kenneth wrote:
vani wrote:Net terug thuis in het verre WVL :P Prachtige tocht ik heb de 100 gereden sommige stroken wat vettig maar dat gaf het nog wat extra. Sommige pijltjes vond ik persoonlijk soms wat aan de late kant hangen. Maar volgend jaar kom ik zeker terug en hoop dan wat kameraden mee te krijgen want 100 km alleen rijden is op sommige stukken wat saai. Ik had op de garmin 20 gem geen idee of dat rap of trag is op zo'n omloop aan jullie kanten :-)

http://connect.garmin.com/activity/572756972" onclick="window.open(this.href);return false;

zat ook nie stuk ze bleef doseren omdat ik de streek niet ken en zeker gene hamer wou tegen komen :P ss dat voor mezelf 22 haalbaar was alles erboven ging puffen zijn en ging de autorit van 2u45 nadien zwaar zijn haha
kenneth wrote:Moesten ze de tijd opnemen dan zou het veel interessanter zijn, en ook meer volk trekken
Maar waarschijnlijk ook meer frustraties onderweg door de rijders voor tijd en door de mensen dat wat trager op weg waren
kenneth
Mountainbiker

Post by kenneth »

Ja dat waarschijnlijk wel :)
Beardie
Mountainbiker

Post by Beardie »

kenneth wrote:
vani wrote:Net terug thuis in het verre WVL :P Prachtige tocht ik heb de 100 gereden sommige stroken wat vettig maar dat gaf het nog wat extra. Sommige pijltjes vond ik persoonlijk soms wat aan de late kant hangen. Maar volgend jaar kom ik zeker terug en hoop dan wat kameraden mee

25 gem.goed haalbaar??!! Dan zijt gij wel 'ZWAAR'zoals ze da hier in Maasmechelen zeggen. Denk zelf als ge hier met 22 km gem.kunt afklokken dat al zeer goed bezig zijt. Das mijn gedacht.
pathfinder
Mountainbiker

Post by pathfinder »

Idd
25 gem. Op 100 km ??? Het waren nu wel niet zo veel hoogtemeters maar dan ben je toch al een kanon . Zeker in deze bossen
Pege
Mountainbiker

Post by Pege »

GPS VERLOREN!

Knappe organisatie, mooie omloop en prima fietsweer!
Helaas ben ik mijn Garmin 800 gps tijdens het eerste deel van de rit (waarschijnlijk tijdens de eerste 10 km) kwijtgeraakt! Deze heeft voor mij een grote emotionele waarde, daar ik deze ooit van mijn kinderen voor een speciale gelegenheid heb gekregen.
Het is een zwarte gps met rondom een blauw streepje . Hij zat in een zwart rubberen beschermhoesje.

De eventuele eerlijke vinder geef ik graag een fikse beloning.
Deze kan me bereiken op mijn gsm 0478-572531.
Ook de organisatoren van de Oeterdalmarathon hebben mijn gegevens.

Alvast bedankt!
Flupke70
Mountainbiker

Post by Flupke70 »

Met goede moed begonnen aan de 100km, maar na 37km al voor de 3e keer plat gevallen. ](*,) Van de goesting schoot toen niet veel meer over en mede door tijdsgebrek er dan maar de brui aan gegeven. Wel dik spijt van want het parcour + 't weer was prima.
Ik wil de eenzame biker bedanken die mij in één of andere grindgroeve zijn enige luchtbommeke kado gegeven heeft. Moest hij dit lezen stuur dan effe persoonlijk berichtje dan kan ik het u teruggeven.... eh vol welteverstaan hé :) :lol:
Post Reply