En dan lang de groeve er nog bijna droog bij :pEdlisjas wrote:Zeer mooie tocht met toch wel serieus zware stukken zoals in de grindgroeve in Maasmechelen. Na 80 km passeerde ik op 50 m van mijn thuis, het vat was af en ik ben naar huis gereden. Denk dat ik de eerste 50 km beetje te hevig ben geweest. Perfecte organisatie, tot volgend jaar!
ZO 24/08/2014 18 de Oeterdalmarathon + Toertocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: ZO 24/08/2014 18 de Oeterdalmarathon + Toertocht
- scottbiker
- Mountainbiker
Post by scottbiker »
Prachtige tocht, en organisatie!!!
75km genoten.
75km genoten.
-
rocco21966
- Mountainbiker
- Location: gehad bulls copperhead 2/huidige bike-trek 8 series-zr9000 26''
Post by rocco21966 »
heb de 42 gereden en was weer top allemaal de volgende ben ik er weer bij of als ene in de buurt is 
Wij wegens tijdgebrek de 75 km gereden wat er maar 70 waren volgens onze gps'en. Ik ben van de streek dus ken 70 % van de paadjes maar vondt het super :) zat alles in. Int algemeen wat rustig gereden maar in bijna alle klimmen volle gaas naar boven. In totaal goed voor 106km van thuis uit. Bevoorrading was ssuper, zelfs een flesje gekregen omdat ik mijn drinkbus was verloren. Alleen isostar ben ik gene fan van, kleffe bek gehalte nogal hoog xD
- Jaaktrekhaak
- Mountainbiker
Post by Jaaktrekhaak »
Deze ochtend voor de 75 vertrokken.
Bij de inschrijving wel geen bewaakte bikeparking? Was wel jammer als je alleen bent..
Voor de rest een zeer mooie toch die de bekende bergskes in elk gebied aan elkaar naaide. Goede bevoorradingen (niet meer nodig als dat)... Af en toe wat modderplassen, maar meestal goed te omzeilen.
Pijlkes waren goed gehangen, al mocht het soms 1 meer zijn, maar toch nergens verkeerd gereden. Vanaf 65km was het vat af, dus maar op karakter doorgereden..
De steengroeve was wel plezant. Mooie luskes hier gemaakt met een schitterende natuurlijke jump beneden...
Verder een aanrader. Hopelijk volgend jaar voor de 90...
Bij de inschrijving wel geen bewaakte bikeparking? Was wel jammer als je alleen bent..
Voor de rest een zeer mooie toch die de bekende bergskes in elk gebied aan elkaar naaide. Goede bevoorradingen (niet meer nodig als dat)... Af en toe wat modderplassen, maar meestal goed te omzeilen.
Pijlkes waren goed gehangen, al mocht het soms 1 meer zijn, maar toch nergens verkeerd gereden. Vanaf 65km was het vat af, dus maar op karakter doorgereden..
De steengroeve was wel plezant. Mooie luskes hier gemaakt met een schitterende natuurlijke jump beneden...
Verder een aanrader. Hopelijk volgend jaar voor de 90...
De bewaakte bikeparking was aan de zijkant van het gebouwJaaktrekhaak wrote: Bij de inschrijving wel geen bewaakte bikeparking? Was wel jammer als je alleen bent..
.
- Jaaktrekhaak
- Mountainbiker
Post by Jaaktrekhaak »
Hahaha :p Serieus?flipp wrote:De bewaakte bikeparking was aan de zijkant van het gebouwJaaktrekhaak wrote: Bij de inschrijving wel geen bewaakte bikeparking? Was wel jammer als je alleen bent..
.
Waar deze was na afloop van de tocht of helemaal erlangs, bij de cafetaria?
Net terug thuis in het verre WVL
Prachtige tocht ik heb de 100 gereden sommige stroken wat vettig maar dat gaf het nog wat extra. Sommige pijltjes vond ik persoonlijk soms wat aan de late kant hangen. Maar volgend jaar kom ik zeker terug en hoop dan wat kameraden mee te krijgen want 100 km alleen rijden is op sommige stukken wat saai. Ik had op de garmin 20 gem geen idee of dat rap of trag is op zo'n omloop aan jullie kanten 
http://connect.garmin.com/activity/572756972" onclick="window.open(this.href);return false;
http://connect.garmin.com/activity/572756972" onclick="window.open(this.href);return false;