Hey
Ik ben een beginnende mountainbiker en zoek andere "enthousiastelingen" in de streek Deerlijk - Zwevegem - Kortrijk om 1 a 2 keer per week op de fiets te kruipen.
Dieter
Regio Deerlijk, Zwevegem, Kortrijk
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- Moensebiker
- Mountainbiker
Re: Regio Deerlijk, Zwevegem, Kortrijk
Post by Moensebiker »
Hallo,
Ik ben van Moen (deelgemeente van Zwevegem).
Ik kan wel een bike partner gebruiken want mijn vaste bike partner heeft niet zoveel tijd meer.
Wegens te veel werk voor school en .... .

Ik ben van Moen (deelgemeente van Zwevegem).
Ik kan wel een bike partner gebruiken want mijn vaste bike partner heeft niet zoveel tijd meer.
Wegens te veel werk voor school en .... .
Beste,
Wij hebben een aantal gasten van jullie streek in onze club.
Indien interesse kan je eens kijken op onze website http://www.vio-sportief.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Wij hebben een aantal gasten van jullie streek in onze club.
Indien interesse kan je eens kijken op onze website http://www.vio-sportief.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik zou ook wel en nieuwe bike partner kunnen gebruiken, na het werk en in't weekend.
Ik ben aan het trainen in de voorbereiding naar enkele Marathons (BeMC en Sudety).
Zelf ben ik van Heestert maar mobiliteit is geen probleem!
Moch je interesse hebben laat maar weten, via PM!
Ik ben aan het trainen in de voorbereiding naar enkele Marathons (BeMC en Sudety).
Zelf ben ik van Heestert maar mobiliteit is geen probleem!
Moch je interesse hebben laat maar weten, via PM!
Yo,
ik ben van Harelbeke, conditie 0,0 ! Heb vroeger wel veel ritjes gedaan maar das al heel lang geleden... Als ge ne keer een ritje doe, moedet maar laten weten e.
ik ben van Harelbeke, conditie 0,0 ! Heb vroeger wel veel ritjes gedaan maar das al heel lang geleden... Als ge ne keer een ritje doe, moedet maar laten weten e.