Momenteel 5cm sneeuw en -1 graad op Pas de Lona.
Ziet er niet zo goed uit voor zaterdag, vooral barkoud.
Gran-Raid.ch
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
- Lust
- Mountainbiker
Re: Gran-Raid.ch
Tja, te koud dan pas ik. Maar in de bergen kan dat rap veranderen.
Daarnet nog een stukske van het parcours gereden. Van Nendaz naar het meer van Le Tracquet en terug.
In het zonneke vertrokken en bewolkt terug naar beneden. Brrr. Warm is iets anders (zelfs met een windstopperke).
Ik twijfel toch sterk om al dan niet te vertrekken. We zullen wel zien de dag van de controle.
Daarnet nog een stukske van het parcours gereden. Van Nendaz naar het meer van Le Tracquet en terug.
In het zonneke vertrokken en bewolkt terug naar beneden. Brrr. Warm is iets anders (zelfs met een windstopperke).
Ik twijfel toch sterk om al dan niet te vertrekken. We zullen wel zien de dag van de controle.
-
TheLion
- Mountainbiker
De koude is niet erg, de combinatie van de koude en de regen (en wind) zijn verschrikkelijk, ref vorig jaar. Dit jaar afwezig wegens net uit blessure, volgend jaar weer aan de start.
- TomFeyaerts
- Mountainbiker
Post by TomFeyaerts »
Het was mijn eerste keer om hem helemaal te rijden. Evolène - Grimentz had ik in 2011 al eens gedaan dus ik wist wat er kwam
Het was friskes in de ochtend maar mooi en droog weer, alles was goed berijdbaar. Deze is van mijn bucket list en twas dik de moeite.
grtz
grtz