15/08/2014 Poperinge Mountainbike XL
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: 15/08/2014 Poperinge Mountainbike XL
mijn ralphs zijn zelfs versleten, en ik stap nergens af 
ik woon niet zo dicht als den uncle. maar naar mijn ervaring is in de streek de meeste slijk te vinden in de vlakke tussenstukken (vooral die stukken waar je zwaar wind op kop hebt
) en niet zozeer bergop.
- MaC'Red
- Mountainbiker
Ik heb wel de goei benen nie gelijk gij hé, die waren just uitverkocht peis ik na uwe aankoop hahahahauncle sam wrote:mijn ralphs zijn zelfs versleten, en ik stap nergens af
- liebherr 914
- Mountainbiker
- Location: bulls 29er single speed , bulls wild flow 2 29er, merida big nine
Post by liebherr 914 »
de kogel is door de kerk , voor alle zekerheid, een ro ro vooraan en ne nn achter met een
wolkje lucht, ik hou niet van stappen, tja en de rolweerstand..... je krijgt daar kloeke kietten van
wolkje lucht, ik hou niet van stappen, tja en de rolweerstand..... je krijgt daar kloeke kietten van
- Single Tracker
- Mountainbiker
-
Pashley 24Mhz
- Mountainbiker
Post by Pashley 24Mhz »
Heel de dag praktisch droog in Ieper...
Tis een beetje zoals je het graag hebt. Ik heb mij gisteren goed gemamuseerd op de Catsberg met mijn 2.35 Hans Dampfs
Tis een beetje zoals je het graag hebt. Ik heb mij gisteren goed gemamuseerd op de Catsberg met mijn 2.35 Hans Dampfs
- sean braire
- Mountainbiker
Post by sean braire »
De weermannen de -vrouwen zijn ook dit jaar weer het slecht weer aan 't voorspellen voor heel Vlaanderen terwijl het hier andermaal meevalt. Gisteren helemaal droog, tot nu toe slechts enkele druppels gehad en morgen de beste regio in West-Vlaanderen.
Nietwaar Uncle Sam?
Nietwaar Uncle Sam?
Als ik boven geraak dan geraakt iedereen bovenMaC'Red wrote:Ik heb wel de goei benen nie gelijk gij hé, die waren just uitverkocht peis ik na uwe aankoop hahahahauncle sam wrote:mijn ralphs zijn zelfs versleten, en ik stap nergens af
sean braire wrote:De weermannen de -vrouwen zijn ook dit jaar weer het slecht weer aan 't voorspellen voor heel Vlaanderen terwijl het hier andermaal meevalt. Gisteren helemaal droog, tot nu toe slechts enkele druppels gehad en morgen de beste regio in West-Vlaanderen.
Nietwaar Uncle Sam?
ideaal nu en dag een vlaagske voor de tssenstukken tegen wind dan ist minder stofferig in het wiel