Olen - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Post Reply
boere
Mountainbiker

Re: Olen - Bloso

Post by boere »

we hebben weet van het verdwijnen van enkele palen op rood rond de brug te diependaal.
deze palen terug plaatsen (dit keer in de beton) staat op de planning.
wat betreft het verbodsbord. eigenlijk eerste keer dat ik deze opmerking krijg. ik laat het in ieder geval nakijken. merci trouwens voor het filmpje, maakt het makkelijker om de situatie in te kunnen schatten.
the_smoker
Mountainbiker

Post by the_smoker »

Is toch een algemeen verbodsbord he niet? :-).
Ben zelf al niet meer zo heel zeker van men verkeersregels en of dit telt voor een fietser of niet.
Filmpje is met alle plezier gedaan ;-).
Groeten
Guy G
Mountainbiker

Post by Guy G »

Ok, ik weet het, ik ben nog maar een beginneling, en waarschijnlijk ouder dan de meeste hun ouders hier, dus ik onderschat allicht de capaciteiten van de gemiddelde mountainbiker op dit forum, ... maar hoeveel van jullie slagen erin om op de groene lus naast het trapje langs het Albertkanaal naar boven te rijden? Als je het nog niet door hebt: mij lukt het niet...
the_smoker
Mountainbiker

Post by the_smoker »

Guy G wrote:Ok, ik weet het, ik ben nog maar een beginneling, en waarschijnlijk ouder dan de meeste hun ouders hier, dus ik onderschat allicht de capaciteiten van de gemiddelde mountainbiker op dit forum, ... maar hoeveel van jullie slagen erin om op de groene lus naast het trapje langs het Albertkanaal naar boven te rijden? Als je het nog niet door hebt: mij lukt het niet...
Geen idee waar dit stuk is maar ben nergens van men fiets moeten gaan toen ik de 3 lussen ben gaan rijden.
Wel stuk groen gemist 1ste keer dus misschien zit er iets in waar ik niks van weet :-D
Guy G
Mountainbiker

Post by Guy G »

Als je bij groen de brug over het Albertkanaal in Buul bent overgereden moet je scherp links naar beneden naar het Albertkanaal. Na 300 m op de oever moet je steil rechts naar boven naast een trapje (waar je amper plaatshebt met je fiets). Op het kaartje: het rode cirkeltje.
Image
the_smoker
Mountainbiker

Post by the_smoker »

Volgende keer is op letten.
Ben er nog maar 2 keer geweest , en 1 keer op groen die toen helemaal de mist is ingelopen wegens verkeerd rijden :-D
pumake
Mountainbiker

Post by pumake »

Geraak er ook ni op, eerste keer dat ik de route ging rijden een stuk erop geraakt maar ook rapper beneden geraakt met fiets en al. Nu doe ik de moeite nimeer.
Guy G
Mountainbiker

Post by Guy G »

pumake wrote:Geraak er ook ni op, eerste keer dat ik de route ging rijden een stuk erop geraakt maar ook rapper beneden geraakt met fiets en al. Nu doe ik de moeite nimeer.
Aha! Ben al blij dat ik niet de enige ben!
pumake
Mountainbiker

Post by pumake »

De rest raakt precies wel boven
aertsb
Mountainbiker

Post by aertsb »

Ik ook niet en ik denk dat de grote meerderheid daar niet boven geraakt.
Post Reply