Zaterdag 09/08 Kapellerit Knesselare

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Hans76
Mountainbiker

Re: Zaterdag 09/08 Kapellerit Knesselare

Post by Hans76 »

Gisteren de 25 km gedaan met de 9-jarige zoon en hier ook niets dan lof! Zeer goede bepijling, zeer goede bevoorrading en inderdaad : het beste is uit de streek gehaald!!
Maar de 25 km bleken er 30 te zijn. Ik had mijn zoon overhaald om de 25 km te doen i.p.v. de kidstoertocht van 15 km. Die kon er minder mee lachen dat hij nog maar eens 5 km. meer moest zwoegen :^o
Maar hij heeft het jullie al vergeven hoor! :-D
Gillio
Mountainbiker

Post by Gillio »

Perfecte organisatie, schitterende tocht , schitterende bevoorrading en een goeie bepijling. Doe zo verder =D>
Herder Alex²
Mountainbiker
Location: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017

Post by Herder Alex² »

betonboerke wrote:

DEZE TOCHT IS GEMAAKT DOOR MOUNTAINBIKERS EN VOOR MOUNTAINBIKERS

Dat was te merken! Dikke proficiat! De Herders hebben er van genoten! Ik heb jullie rit op onze kalender als zomerklassieker voorgesteld voor volgend jaar!

1 minpuntje : we hebben Knurrebikerslady gemist :-D
betonboerke
Mountainbiker

Post by betonboerke »

Herder Alex² wrote:
betonboerke wrote:

Dat was te merken! Dikke proficiat! De Herders hebben er van genoten! Ik heb jullie rit op onze kalender als zomerklassieker voorgesteld voor volgend jaar!

Bedankt Alex =D> =D> :bounce: :bounce: , tot volgend jaar en straks op de North Sea Challenge !!!!
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Post by Knurrebikers lady »

Herder Alex² wrote:
betonboerke wrote:

Hey lieve herdertjes & Alex,
Merci voor de goede commentaar, we hebben ons best gedaan en zijn super tevree dat ge content waart ! Parcours kon me ook smaken, blij nog eens zoveel off-road onder men wielekes gestoken te hebben :bounce:

Wat betreft dat minpuntje:
Tja, kzat kik opt parcours van de 55km hé ... Volgend jaar wat langer blijven plakken op ons terras en ge gaat me nie mankeren :wink:

Hoop alle dat alle MTBkers het rond vertellen en volgend jaar al hun bikemaatjes meebrengen !!!
Post Reply