10/08 Toertocht Holsbeek

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
tdelcourt
Mountainbiker

Re: 10/08 Toertocht Holsbeek

Post by tdelcourt »

@ peerke1967 het is een beetje een mengeling van alles veld,bos, steentjeswegen maar normaal zelfs bij regenweer redelijk goed berijdbaar geen echte baggerstukken normaal gezien! Morgen gaan we beginnen afpijlen al een stuk ik hou jullie op de hoogte!
driekes
Mountainbiker

Post by driekes »

Onze paraplu doet zijn werk. Tot nu is het hier droog gebleven, fingers crossed dat het morgen ook zo blijft.
Vanavond trouwens het parkoers bij inter arbo uitgetest en goedgekeurd, wel de kuiten insmeren :bounce: :bounce: :bounce:
tdelcourt
Mountainbiker

Post by tdelcourt »

hallo iedereen, vandaag al een stuk afgepijld tot nu valt het goed mee. Met de regen van de afgelopen dagen is het wel wat nat maar zeker niet overdreven vettig het blijft berijdbaar! Nu nog alleen hopen op goed weer, als we de buienradar mogen geloven houden we het in de voormiddag droog!!

tot zondag!
TNTrek
Mountainbiker

Post by TNTrek »

driekes wrote:Onze paraplu doet zijn werk. Tot nu is het hier droog gebleven, fingers crossed dat het morgen ook zo blijft.
Vanavond trouwens het parkoers bij inter arbo uitgetest en goedgekeurd, wel de kuiten insmeren :bounce: :bounce: :bounce:
Inter Arbo is toch op de andere toertocht? :-D
Glenneman
Mountainbiker

Post by Glenneman »

Ik peis da Driekes abuus is en het voorheeft op de 18de Hoebelbike toertocht :)
Jean88
Mountainbiker

Post by Jean88 »

Is de 35 km haalbaar met een cross fiets? Mountainbike heb ik helaas niet te beschikking nu :-?
El Toro Cycling Club HB
Mountainbiker

Post by El Toro Cycling Club HB »

Kunt U mij een correcte opinie over het te rijden parcours geven, daar ik minimaal 1 uur en 20 minuten in de auto moet zitten om, en dat weet ik zeker mooie tocht te rijden, om bij U te geraken.

Maar toch graag een correcte update.
Bij voorbaat dank
Thumbler
Mountainbiker

Post by Thumbler »

De Tieltse Wielervrienden komen ook :P :P :P
tdelcourt
Mountainbiker

Post by tdelcourt »

@ Jean 88 ; het parcours is goed berijdbaar met een crossfiets ; stronken enz zijn zo goed als mogelijk aangegeven,ik rij zelf met een mtb met vaste vork geen enkel probleem!

@ El Toro cycling club: vandaag heel het parcours afgepijld en ook gereden uiteraard, ik weet niet of u de streek wat kent maar we hebben echt geprobeerd de tocht zo mooi en pittig mogelijk te maken. Momenteel ligt het er zeer goed berijdbaar bij ( en dit na de regen van de afgelopen dagen) tuurlijk ligt er wel hier en daar een plas en wat modder maar 90% is perfect berijdbaar! Ik zou zeggen kom zeker eens langs; u zal er geen spijt van hebben!! Vergeet ook onze gratis tombola niet en gratis vlierbier!

@ Tieltse Wielervrienden; Tot morgen dan en veel plezier gewenst! :-D
TaurineR
Mountainbiker

Post by TaurineR »

Heel mooie tocht, jullie hebben wel een mooie omgeving mee, met fantastische bossen!
Om vanuit omgeving Antwerpen te komen om de 50km te doen vond ik nogal minimaal, dus nog even de 15km meegenomen.
En dat zonder de voorspelde regen!
Zeker tot volgende keer!!.
Post Reply