Zo 27 juli Waasmunster

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
DasKonzept
Mountainbiker

Re: Zo 27 juli Waasmunster

Post by DasKonzept »

De rivier Kwai stond behoorlijk droog ... de brug erover wordt gammel ... !?
Mind the gap ... Image
Xfrank
Mountainbiker

Post by Xfrank »

de brug op zich gaat nog. Op de "leuning" zou ik niet echt rekenen. Ik heb ze er vandaag 3 keer terug op gaan leggen :wink:
rudi g
Mountainbiker

Post by rudi g »

Zoals altijd alles weer in orde !

Ik had niets anders verwacht van Just Riding .

Kwai Bridge altijd opletten.

Grtz Rudi
DonFre
Mountainbiker

Post by DonFre »

Xfrank wrote:de brug op zich gaat nog. Op de "leuning" zou ik niet echt rekenen. Ik heb ze er vandaag 3 keer terug op gaan leggen :wink:

Was dat het brugje met die gigantische "spleet" in het midden? :-)
Dickie
Mountainbiker

Post by Dickie »

Het weerbericht zat er gelukkig naast, integendeel.
Na een bewolkte start brandde de zon zich door het wolkendek en werd het zelfs warm.

Tochtje zat anders ineen dan gewoonlijk, toch weer wat afwisseling.
Dat we in ons platte Waasland zelfs een kuitenbijter als de Pelkemstraat hebben, die 2-traps klim deed de beentjes goed branden.

Ook goed waren de uitgekalkte parkoertjes.
Bepijling in het algemeen was ook top.

Tt 2 keer gedaan om wat kms te trainen en nadien op de gezellige aprés nog wat uitgepuft.

Op naar de volgende editie. =D>
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker

Post by BerggeitCasualFietser »

Hier ook aangezet voor nog eens ritje in het Waaslandje, eentje waar ik al lang naar uitkeek door de steeds weer quasi perfecte organisatie.
Rond 8u aangezet aan de start, volgens mij ging de rit ongeveer in omgekeerde volgorde van vorig jaar op een paar stukjes na? Inclusief de extraatjes die het in andere tt's dan weer niet hebt...
Voor mij was het dik in orde, enkele speeltuintjes, droog parkoer, goeie bepijling, hoog offroad percentage, animo met de bordjes en al wat je wil.
Naar het einde liepen de beentjes wel leeg, afstand niet meer gewoon (met de fiets van thuis gekomen) maar voldaan thuis gekomen!
Cokeman
Mountainbiker

Post by Cokeman »

Prima toertocht =D> =D> =D>
Conditie heel wat minder :oops: :oops: :oops:
moorken
Mountainbiker

Post by moorken »

Na bijna een maand stil gelegen te hebben nog eens mijn stalen ros opgekropen, en gelukkig gemerkt dat de gevreesde conditie-black-out toch weg gebleven is. toppers waren de 2 stukken langs het BMX parcours langs de E17, en meest grappige moment waren de waarschuwingsborden in het "verkrachtersbos" :-)

voor diegenen die het nog eens willen herbeleven of het gemist hebben, een korte samenvatting/montage in 3 minuutjes....

" onclick="window.open(this.href);return false;
Xfrank
Mountainbiker

Post by Xfrank »

moorken wrote: voor diegenen die het nog eens willen herbeleven of het gemist hebben, een korte samenvatting/montage in 3 minuutjes....

" onclick="window.open(this.href);return false;
Leuk filmken. zo zie je ook wat er zich afspeelt achter u. :wink:

thanks voor het posten
Peter#21
Mountainbiker

Post by Peter#21 »

Deze rit stond op het programma om met enkele ex-team maats de rit nog eens af te knallen.
s'Morgens van moerzeke naar waasmunster gefietst om al wat op te warmen en rond 8 uur aan de start toegekomen.Rond kwart na 8 vertrokken en van in het begin lag de pees er al op .
Na een 13 km in het bos van waasmunster daar zwaar ten val gekomen over een boomwortel...
Dacht in het begin van dat het nog zou meevallen maar heel mijn lijf deed zeer en besliste dan maar van de rit te staken... Vrouwlief gebeld om me te komen halen en na overleg met mederijders en vrouw me toch maar naar de spoed laten voeren in Dendermonde...
Daar op de spoed platen laten maken en alles was normaal zeiden ze vond het raar want voelde me niet lekker...
Tegen de namiddag avond begon mijn nek en linkse schouder deel op te zwellen vertrouwde het nog steeds nieten ging dus terug naar de spoed rond 21.30.
Daar kreeg ik ineens onder mijn voeten dat ik niet gezegd had dat mijn helm ook gebroken was (weet niet meer of ik dat gezegd heb of niet).Ik zag aan de spoedarts dat er iets niet klopte...Ik moest ineens onder de scanner en de rontgen platen het kon allemaal niet snel genoeg gaan...
Terug in de box van de spoed moest ik me op een bed leggen en kreeg ik direct een infuus en moest ik direct aan de monitor... Toen had ik door dat er iets niet klopte... Ik liep blijkbaar van dan al rond met een klaplong.. spoedarts had het over het hoofd gezien ook had ik een gebroken rib ook niet gezien... resultaat direct op intensieve voor observatie zware antibiotica en hopen dat het scheurtje in mijn long vlug herstelde of ik moest die nacht nog geopereerd worden... die nacht veel pijn gehad en iedere 15 min kwamen ze me nakijken. Na iets meer dan 1.5 dagen spoed mogen verlaten alles leek super goed te herstellen en dan nog 1.5 dagen op een gewone kamer...Nu juist thuis ze maar moet me ng 3 weken kalm houden minimum.
Moraal van het verhaal :1 draag ALTIJD een helm en 2 geloof niet zomaar elke arts ze maken ook fouten ook al geven ze dat NOOIT toe luister zelf naar je lichaam .
Post Reply