Volgende zondag alweer de 9e editie van onze toertocht!
Opnieuw 3 mooie tochten van 25km tot 58km door de schitterende streek van Huldenberg, Leefdaal en Waals-Brabant.
Vertrekken tussen 8u en 11u aan de feesttent in de Donkerstraat in Neerijse.
Uiteraard ook weer de ondertussen beroemde après met de voetjes in het gras!
Zo 03/08/2014 Neerijse (loonbeek)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: Zo 03/08/2014 Neerijse (loonbeek)
Wat meer info over deze tocht?
Aan wat kunnen we ons verwachten qua Hm's? En qua asfalt vs bos vs st, technisch? Of gewoon een leuk zondags cruise tochtje?
Aan wat kunnen we ons verwachten qua Hm's? En qua asfalt vs bos vs st, technisch? Of gewoon een leuk zondags cruise tochtje?
Op de langste tocht heb je zo'n kleine 1000 hoogtmeters.
De tocht is 90% offroad: enkel in het stukje net voor en na de bevoorrading zit in totaal een 3km asfalt.
het is een afwisseling van veldwegen en holle wegen (1e deel) en technische en pittige stukjes in het bos.
Wat betreft een "zondagje cruisen"... In deze streek is dat niet van toepassing, vrees ik
De tocht is 90% offroad: enkel in het stukje net voor en na de bevoorrading zit in totaal een 3km asfalt.
het is een afwisseling van veldwegen en holle wegen (1e deel) en technische en pittige stukjes in het bos.
Wat betreft een "zondagje cruisen"... In deze streek is dat niet van toepassing, vrees ik
- Teekitiezie
- Mountainbiker
Post by Teekitiezie »
Ligt het er nog altijd goed bij na de zondvloed van gisteren? Ik kan me voorstellen dat voor sommigen ondertussen belangrijker dingen op de agenda gekomen zijn...
Wat was dat
Zelden zoveel regen zo lang zien hevig vallen.. en het water bleef maar omhoog komen. Geluk dat we 1.10m hoger dan het straat liggen want de duikers konden het niet meer slikken..
Ons terras is nog niet aangelegd en dus nog niet waterafdragend. Het stond meer dan 15cm hoog en op 5 cm van binnenkomen. Nu aan het zoeken naar een goede dompelpomp dat ik nooit nog deze schrik moet hebben..
Zelden zoveel regen zo lang zien hevig vallen.. en het water bleef maar omhoog komen. Geluk dat we 1.10m hoger dan het straat liggen want de duikers konden het niet meer slikken..
Ons terras is nog niet aangelegd en dus nog niet waterafdragend. Het stond meer dan 15cm hoog en op 5 cm van binnenkomen. Nu aan het zoeken naar een goede dompelpomp dat ik nooit nog deze schrik moet hebben..
ist mogelijk om te zeggen waar de tocht passeert? ik kom van rooi. Vermoedelijk passeert die daar het bos? 't is voor de langste afstand. nu nie dat het zo ver is tot neerijse maar als er bijna aan mijn deur gepasseert wordt...