Zouden jullie wat commentaar kunnen leveren op onderstaande fotos? Bij het vervangen van de bottom bracket zie ik slijtage op de bottom bracket/frame interface, en de andere zijde lijkt me een fabricagefout op diezelfde interface. Of is dit normaal resp. toegelaten?

Wat achtergrond info:
Cuble LTD Pro 2014, inmiddels aan de 3de lager toe in 1 jaar tijd. (1ste is de originele, de 2de is er door de fietsenmaker waar ik de mtb heb gekocht erop gezet, buiten garantie). Gezien de bottom bracket weer kapot was heb ik besloten zelf een bottom bracket aan te schaffen van betere kwaliteit en die te monteren, bij het demonteren van de huidige bracket zie ik dat langs 1 zijde de interface niet mooi rond is maar over een deel de lasnaad volgt, maar geen zichtbare schade. De andere zijde lijkt me zeer beschadigd voor 1 jaar ermee te rijden, is het normaal dat die interface zo en op die wijze slijt? Bij het demonteren was er ook een duidelijk verschil in koppel om beide zijden van de bottom bracket los te maken.
Volgens " onclick="window.open(this.href);return false; moet de interface terug vlak gemaakt worden (op minuut 4), heb dit gevraagd aan mijn fietsenmaker (toen de bottom bracket er nog op zat) en zij doen dat nooit/wisten niets van die procedure.
Bedankt alvast