19 juli 2014: 3e BOEKELTOCHT ZWALM
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: 19 juli 2014: 3e BOEKELTOCHT ZWALM
Yep, spijtig van livierenbos. Heb mij desondanks toch kunnen uitleven op dit ss-vriendelijk parcours. Hoge snelheid houden was niet altijd evident door de bepijling. Worst smaakte.
-
pithpossum
- Mountainbiker
Post by pithpossum »
Inderdaad een schitterend parcours! Wat meer pijlen op sommige punten zou wel welkom geweest zijn.
Wegens tijdsgebrek spijtig genoeg enkel de 45 km kunnen doen. Waren de extra kilometers van de 65 de moeite? Heeft er iemand een gps-track van de 65 km?
Wegens tijdsgebrek spijtig genoeg enkel de 45 km kunnen doen. Waren de extra kilometers van de 65 de moeite? Heeft er iemand een gps-track van de 65 km?
Vertrokken voor de kidstoertocht van 17 km. met mijn zoon. Over de bepijling kan ik niets zeggen want we werden feilloos begeleid door een topteam!!
Mijne zoon vond de rit fantastisch want het was voor hem dan nog wel gratis en hij kreeg zo maar eventjes een braadworst en een drinkbus er bovenop! Meer moet dat niet zijn voor hem
Mijne zoon vond de rit fantastisch want het was voor hem dan nog wel gratis en hij kreeg zo maar eventjes een braadworst en een drinkbus er bovenop! Meer moet dat niet zijn voor hem
Beste Bikers,
bedankt voor jullie massale aanwezigheid ondanks de zeer warme weeromstandigheden.
De opmerkingen ivm bepijling nemen we mee naar volgend jaar. Voor de huidige editie werden er reeds extra pijlen bijgeplaatst maar het blijft een vaststelling dat er steeds pijlen zijn die "voetjes" krijgen.
Ivm een technisch stuk in het Livierenbos: staat al op de planning van 2015!!
bedankt en tot volgend jaar
WIK BOEKEL
bedankt voor jullie massale aanwezigheid ondanks de zeer warme weeromstandigheden.
De opmerkingen ivm bepijling nemen we mee naar volgend jaar. Voor de huidige editie werden er reeds extra pijlen bijgeplaatst maar het blijft een vaststelling dat er steeds pijlen zijn die "voetjes" krijgen.
Ivm een technisch stuk in het Livierenbos: staat al op de planning van 2015!!
bedankt en tot volgend jaar
WIK BOEKEL
- cherryman
- Mountainbiker
Vond ook dat er in het begin wat weinig (lees; laat in of achter de bocht) pijlen stond ipv beetje te veel de laatste km's. Er waren inderdaad ook een paar pijlen -doelbewust?- weggenomen. Gelukkig nooit echt verkeerd gereden al was het soms op goed geluk kiezenTrekker1 wrote:De opmerkingen ivm bepijling nemen we mee naar volgend jaar. Voor de huidige editie werden er reeds extra pijlen bijgeplaatst maar het blijft een vaststelling dat er steeds pijlen zijn die "voetjes" krijgen.
Nietemin toch een leuke tocht, het weer maakte het nog een pak lastiger dan ik gedacht had.
Mooie tocht. Wij hadden op de 65 km tussen de 950-1000 hm...verschil Polar en Gps blijkbaar
Door de warmte en de mindere benen een pittige tocht. Zwaarste helling vond ik de zijkant van de Varent.
De pijltjes waren niet zo goed zichtbaar, vooral door de kleur. Enkele keren rechtdoor gereden waar we een wegeltje moesten inslaan.
Door de warmte en de mindere benen een pittige tocht. Zwaarste helling vond ik de zijkant van de Varent.
De pijltjes waren niet zo goed zichtbaar, vooral door de kleur. Enkele keren rechtdoor gereden waar we een wegeltje moesten inslaan.
[quote="Severus"]Mooie tocht. Wij hadden op de 65 km tussen de 950-1000 hm...verschil Polar en Gps blijkbaar
/quote] Het strookje kasseitjes was nu nog te doen, wegens volledig opgedroogd. Als die nat zijn, is het balanceren en hopen dat je niet te veel patineert en zo stilvalt.
/quote] Het strookje kasseitjes was nu nog te doen, wegens volledig opgedroogd. Als die nat zijn, is het balanceren en hopen dat je niet te veel patineert en zo stilvalt.