hoi Tim,
ben nog in verlof maar zal dan is wat werken ad track , opkuisen van alle takken en rommel , want op 9 aug passeert er een toertocht TT plage Niel , start zal denk ik zijn ad sporthal te Niel , Jozef Wauterslaan 1 , Niel
help is mee anders ? daarna nog wat verharden , en backways maken , verhardingspul ligt wel in de Schorre , kan er nog niet aan
gr Peter
ps zondag ben ik terug 20 juli
Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
- Adriano84
- Mountainbiker
Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen
Hi Peter,
Vanaf maandag ben ik in verlof. Geef anders een paar dagen op voorhand een seintje op avanerps@hotmail.com" onclick="window.open(this.href);return false; wanneer je gaat werken dan kom ik af als ik kan en mag van mijn andere baas
Vanaf maandag ben ik in verlof. Geef anders een paar dagen op voorhand een seintje op avanerps@hotmail.com" onclick="window.open(this.href);return false; wanneer je gaat werken dan kom ik af als ik kan en mag van mijn andere baas
Hey Peter, laat maar iets weten wanneer ge gaat, dan kom ik ook af als ik kan! Ben thuis van de week, maar heb al wel 1 en ander gepland.
Een half dagske er vanonder muizen moet wel lukken
tim.walschaerts@gmail.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Een half dagske er vanonder muizen moet wel lukken
tim.walschaerts@gmail.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- flashing1
- Mountainbiker
we zullen de bosmaaier meenemen, en gewoon tuingereedschap , reif, bijl, schop enzovoort ... de afpijling komt daarnaAdriano84 wrote:Hi Peter,
Vanaf maandag ben ik in verlof. Geef anders een paar dagen op voorhand een seintje op avanerps@hotmail.com" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; wanneer je gaat werken dan kom ik af als ik kan en mag van mijn andere baas
Gisteren in de Schorre geweest.. Maar zonder bike!! 
De mannen hebben daar schoon grasmatjes gelegd op de kom
en nen extra trap naast die stijle trap, overal hekskes, brug en zelf een heel nieuw platform en podium
Bon, het was heel leuk, TML, maar als die cirque weg is, zelfs nog leuker met de MTB
De mannen hebben daar schoon grasmatjes gelegd op de kom
Bon, het was heel leuk, TML, maar als die cirque weg is, zelfs nog leuker met de MTB
Ik zou maandagvoormiddag met mijn maat eens naar Terhagen willen gaan.. Iemand die zin heeft om de weg een beetje te wijzen?
We zouden rond 9u willen vertrekken...
- flashing1
- Mountainbiker
he ben toevallig thuis gekomen van op reis , ik wou is gaan en zal dan effe gids zijn, , 9 u aan de ingang Piet van Akenpad wandelpad , Nachtegaal straatkazzz wrote:Ik zou maandagvoormiddag met mijn maat eens naar Terhagen willen gaan.. Iemand die zin heeft om de weg een beetje te wijzen?
ps , denk wel dat het gaat gieten , dus afwachten !
wat een verschil met het weer in Grimaud, cote d,azur OMG
Plannen zijn gewijzigd.. SORRY voor de late verwittiging!
We gaan naar de teut gaan in Zonhoven en de Terrils verkennen.. Die gaan eventuele regen beter verteerd hebben.
Ik hoop dat je dit nog leest dat je daar niet alleen staat te wachten??
We gaan naar de teut gaan in Zonhoven en de Terrils verkennen.. Die gaan eventuele regen beter verteerd hebben.
- flashing1
- Mountainbiker
ik ga wat werken dankazzz wrote:Plannen zijn gewijzigd.. SORRY voor de late verwittiging!