Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Post by BerggeitCasualFietser »

prideandglory1891 wrote:
sam2300 wrote:Mits een beetje creativiteit, geraak je inderdaad overal nog op. Al zal dat wel niet al te lang meer duren vrees ik.

Voor de 2e x die helling aan de visput met die stenen opgereden in de Schorre! Goede invloed van de medebikers zeker?:)
Als ik denk waar dat is is dat de track die me het meeste is bijgebleven. Op het eind kom je uit aan die lange trap zeker?
Het stukje er voor is ook wel mooi gemaakt met die rotsen en brugje..

Hadden wij maar zo'n ruimte hier om zo een tracks te bouwen :(
Jullie hebben de Kluis al in de buurt, hier is voor de rest niks ;)
prideandglory1891
Mountainbiker

Post by prideandglory1891 »

BerggeitCasualFietser wrote:
prideandglory1891 wrote:
sam2300 wrote:Mits een beetje creativiteit, geraak je inderdaad overal nog op. Al zal dat wel niet al te lang meer duren vrees ik.

Voor de 2e x die helling aan de visput met die stenen opgereden in de Schorre! Goede invloed van de medebikers zeker?:)
Als ik denk waar dat is is dat de track die me het meeste is bijgebleven. Op het eind kom je uit aan die lange trap zeker?
Het stukje er voor is ook wel mooi gemaakt met die rotsen en brugje..

Hadden wij maar zo'n ruimte hier om zo een tracks te bouwen :(
Jullie hebben de Kluis al in de buurt, hier is voor de rest niks ;)
In de buurt? Is 25km rijden!!!!
Nee, geef mij maar tracks zoals ik ze gereden heb in de schorre!
En dat was mogelijks nog maar een heel klein deeltje, want we zijn eigenlijk gewoon gaan verkennen zonder daar iets te weten zijn!

Nogmaals dikke chapeau aan de parcoursbouwer. Zo moesten we ze overal hebben in België!
flashing1
Mountainbiker

Post by flashing1 »

Hoi :-D ,

ik moet vertellen dat ik onlangs het nieuwe aansluitingstuk heb afgewerkt , na de laatste steile afzink afgekeurd te hebben . Eigen schuld , dikke bult , door de metershoge bramen kon ik niet merken hoe steil die helling bleek :oops:
Maar ja , ik heb wat verder terug dan een mooi alternatief en beter, uitgewerkt .
Ik zal zodra het goed weer is de garmin file op de site zetten , ben op reis vanaf 12 juli .
Hou jullie goed :-)
Ge kunt nu een volledige cirkel maken , na het verlof pijlen we af en na tmmland pas ik daar het vernielde aan
Adriano84
Mountainbiker

Post by Adriano84 »

Fantastisch Peter! Mooi werk geleverd.
flashing1
Mountainbiker

Post by flashing1 »

Adriano84 wrote:Fantastisch Peter! Mooi werk geleverd.
danku , in de schorre , zal ik proberen een lange stenentapijt of rockgarden of drops met stenen at leggen als het mag natuurlijk , in de terhagen ben ik vrij natuurlijk , ik ga daar nog wat verbindingstukjes aanleggen om bvb sommige stukken andersom te kunnen rijden , altijd goed voor Toertochten ,
de eerste die er aankomt is Wtc Niel 9 augustus Niel tt Plage , ik help hun
de tweede is WTc Waarloos einde september , ik help ze ook maar deze club is voorzichtig dus nemen vlug de makkelijkste route , Niel plage laten me doen , met splitsingen , SOFT en HARD

bye :-D
Braeckie
Mountainbiker

Post by Braeckie »

Vorige zondag de nieuwe stukken in Terhagen gaan ontdekken.
Ziet er allemaal goed uit! Enkel nog een beetje deftig inrijden.

De lange steile afdaling in Terhagen (die nu was versperd door braamstruiken) is iets te technisch voor mij.
1 van ons gezelschap heeft een poging gewaagd en is er deftig afgeraakt, maar ik ga hiervoor toch passen. Wel plezant om te zien dat het mogelijk is...
flashing1
Mountainbiker

Post by flashing1 »

Braeckie wrote:Vorige zondag de nieuwe stukken in Terhagen gaan ontdekken.
Ziet er allemaal goed uit! Enkel nog een beetje deftig inrijden.

De lange steile afdaling in Terhagen (die nu was versperd door braamstruiken) is iets te technisch voor mij.
1 van ons gezelschap heeft een poging gewaagd en is er deftig afgeraakt, maar ik ga hiervoor toch passen. Wel plezant om te zien dat het mogelijk is...
ok Braeckie , ik heb er ook een paar zien vallen , nee te gevaarlijk , wil niemand zien vallen en zich pijn doen , laat dat stuk maar dicht groeien :-?
TimW
Mountainbiker

Post by TimW »

flashing1 wrote:Hoi :-D ,

ik moet vertellen dat ik onlangs het nieuwe aansluitingstuk heb afgewerkt , na de laatste steile afzink afgekeurd te hebben . Eigen schuld , dikke bult , door de metershoge bramen kon ik niet merken hoe steil die helling bleek :oops:
Maar ja , ik heb wat verder terug dan een mooi alternatief en beter, uitgewerkt .
Ik zal zodra het goed weer is de garmin file op de site zetten , ben op reis vanaf 12 juli .
Ge kunt nu een volledige cirkel maken , na het verlof pijlen we af en na tmmland pas ik daar het vernielde aan
Deze morgen gaan wandelen met de honden en het nieuwe stuk gezien. Echt chapeau hoe jij/jullie de trails daar maken door de bramen, bomen en weet ik wat nog allemaal 8)
Nu nog wachten op droog weer om er eens door te knallen! De ondergrond lag er nog redelijk bij ondanks al de regen. Een paar droge dagen en we kunnen terug gaan spelen 8)
flashing1
Mountainbiker

Post by flashing1 »

TimW wrote:
flashing1 wrote:Hoi :-D ,

Deze morgen gaan wandelen met de honden en het nieuwe stuk gezien. Echt chapeau hoe jij/jullie de trails daar maken door de bramen, bomen en weet ik wat nog allemaal 8)
Nu nog wachten op droog weer om er eens door te knallen! De ondergrond lag er nog redelijk bij ondanks al de regen. Een paar droge dagen en we kunnen terug gaan spelen 8)
Werkwijze , verkennen te voet , nu heb ik de deze gans alleen gedaan , hing wel vol met braamwonden en soms doorweekt door de regen , maar ja , its over now , nu nog wachten op droog weer , hier vanuit Grimaud , cote d,azur :)
TimW
Mountainbiker

Post by TimW »

Gisteren 2 rondjes gaan rijden in Terhagen, het ligt er al heel droog bij.
Ineens de nieuwe track eens getest! Veel draaien en keren, een paar kleine dropjes/afdalingskes, leuk! Nice job Peter :wink:
Het bolt alleen voor geen meter door de rotzooi dat er ligt van takken en bladeren. Moet dringend ingereden worden! 8)
Daarna aansluiting op de zware singletrack naast het piet vanaken pad, zware kost zenne!
Als ge u graag eens choco rijdt op 10km, allen daarheen :lol:

Alleen het onkruid is serieus aan het woekeren, was af en toe gestopt om de dikste bramen uit de weg te doen maar het is onbegonnen werk om dat met de hand te doen. Vant weekend eens passeren met een dikke kniptang in mijne zak, dan kan ik de grootste takken wegdoen. Want zo ist ni plezant, ik zie er uit alsof ik ben aangevallen door 10 katten....

Het paars bolleke is het begin van de track. Tis de geleidelijke klim naast de bosstraat volgen en dan ergens rechts een smal padje in.
Image
Post Reply