Iron Bike Italië
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
- Diet
- Mountainbiker
- Location: Sobre Spam 2012/Sobre Spam 2013/Grand Canyon AL SLX 29
Re: Iron Bike Italië
'k vermoed dat magura wel weer van de partij zal zijn om zichzelf ofwel alweer in de vernieling te rijden, ofwel om eeuwige roem te vergaren met een topprestatie. 'k denk dat ool Vino wel het plan had om opnieuw deel te nemen.
Kleine tip: Let op voor de inschrijvingen! de eerste 40 plaatsen zijn altijd direct weg, dus als je het goedkoop wil houden kan je best via sdam.it je profiel al aanmaken zodat inschrijven vliegensvlug kan gebeuren. Met wat geluk kan dat zelfs al enkele minuten voor de officiële opening van de registratie.
ikzelf sla minstens een jaartje over maar kijk toch al stiekem uit naar de 2015 editie
Kleine tip: Let op voor de inschrijvingen! de eerste 40 plaatsen zijn altijd direct weg, dus als je het goedkoop wil houden kan je best via sdam.it je profiel al aanmaken zodat inschrijven vliegensvlug kan gebeuren. Met wat geluk kan dat zelfs al enkele minuten voor de officiële opening van de registratie.
ikzelf sla minstens een jaartje over maar kijk toch al stiekem uit naar de 2015 editie
Dus jij was er vorige editie ook bij met de helicopterdrop?? Nie slecht precies.. En dat fort, doen ze dat ieder jaar? Bon, de rest van al mijn vragen spaar ik voor wa later. Nu toch nog veraf.
- Diet
- Mountainbiker
als je even de verslagen van vorige jaren leest op forum dan worden al heel wat van je vragen beantwoord. De afdaling van het Fort van Fenestrelle (de 3966 trappen) zit er idd elk jaar in, net als de beklimming naar het fort op de Chaberton. De helikopter was vrees ik éénmalig, maar met Ironbike weet je maar nooit...
Ik pas ook voor 2014, heb met de Alta Via Stage Race in juni en de Vikingtour in juli twee andere uitdagingen op het programma staan.
Maar één van de volgende jaren (2015?) sta ik weer aan de start van de Ironbike, mijn mooiste en zwaarste ervaring ooit op de fiets!
Succes aan alle deelnemers dit jaar
Maar één van de volgende jaren (2015?) sta ik weer aan de start van de Ironbike, mijn mooiste en zwaarste ervaring ooit op de fiets!
Succes aan alle deelnemers dit jaar
- Diet
- Mountainbiker
hey Tjolder, niet nerveus worden man. Valt allemaal reuze mee als je met de juiste ingesteldheid vertrekt. Er zal dit jaar blijkbaar een grote delegatie Belgen present zijn want vanuit de streek van Geraardsbergen komen ze al met ne man of 10. Via forumlid Furious Fonck kan je vast wat meer info krijgen als je dat wil (evt carpoolen of zo)
Merci, juiste ingesteldheid zal wel lukken. Ben het wel gewoon om mijn fiets in mijn nek te dragen... hoort bij mtb vind ik. En als er nog een berg achter komt, tjah, dan komt er nog een achter en doen we die ook maar he!
Maar die tijdslimieten, zijn die wat te halen of is dat écht je best doen daardoor? Heb gezien dat vaak maar de helft vd deelnemers finishen, komt dat dan vooral door die lange stapstukken, of maken die mannen dat daar zo gevaarlijk dat iedereen daar accidenten doet ofzo? WE zien wel... als er maar weer een heli-drop in zit!! Fingers crossed 
- s-biker gert
- Mountainbiker
- Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT
Post by s-biker gert »
Idd, 8 tal S-bikers zullen aan de start staan
. Succes ginder