29/06/14 linkhout (lummen)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Flupke70
Mountainbiker

Re: 29/06/14 linkhout (lummen)

Post by Flupke70 »

Ook aan late kant gestart, tegen 9u45 zoiets voor de 60km. Ging vlot tot stukske na 2e bvrd, maar vanaf Lummen Golf werd het erg modderig. En in't 'koet' van Lummen gingen de hemelsluizen dan vierkant open. Beken water vloeiden over de schuine beklimming daar... was wel speciaal zicht :P Met geen droog draadje niet meer aan't lijf dan maar door de tunnel, waar ca 15p stonden te schuilen, verder gereden. Daarna werd het alleen maar erger, de modder verdween onder de overvloedige waterplassen, eigenlijk was het ene lange plas tot aan de verharde wegen. Maarja part of the game zullen we maar zeggen hé...goe voor nen enkele keer :-) Remblokken zaten vooraf al tegen 't einde aan, gelukkig had ik ze nog niet vervangen of ze waren al weer bijna op.
Soit, ons toch goed geamuseerd en na aankomst drijfnat nog rap ne verdiende donkere naar binnengekapt alvorens een uur in't bad te gaan liggen :lol:
Flupke70
Mountainbiker

Post by Flupke70 »

Flupke70 wrote:
mrperfect wrote:Heb ergens midden in het bos een gedenkteken zien staan voor Jacky (vos in de bossen). =D>
RESPECT !!!
Idd ook gezien, we zijn er een 10-tal sec blijven stilstaan...doet wel iets men ne mens.. RIP Jacky
potverdekke blijkbaar een paar keren teveel geklikt en staat er nu 3x op. En valt blijkbaar niet te wissen.. je 'm excuse :-?
Fret Raket
Mountainbiker

Post by Fret Raket »

Aan de bikers die gisteren hebben deelgenomen; hoop dat iedereen zich goed heeft geamuseerd, ondanks de stortbuien die het parcours op sommige plaatsen veranderden in een ware ploeterpartij. De vroege starters hebben goed weer gehad, de late starters daarentegen.. We zullen volgend jaar zorgen voor beter weer :wink:

Er zijn er altijd wel bij zonder helm ... begrijp niet dat men dergelijke mensen laat starten :-)
Dat is iets wat de organisatie zeker is opgevallen, ongeveer 20 bikers die zonder helm hebben deelgenomen aan de toertocht! Sommigen denken dat een simpel petje op hun hoofd evenveel bescherming biedt als een helm bij een eventuele valpartij. Ik heb me daar al meerdere keren aan geërgerd, maar sommige mensen zijn nu eenmaal zo eigenwijs en weigeren te luisteren naar de goede raad van andere bikers. Tot er iets ernstig gebeurd, en dan is het "had ik maar..."
TrailRider
Mountainbiker

Post by TrailRider »

Komen de gemaakte foto's op de website?
pliepla
Mountainbiker

Post by pliepla »

TrailRider wrote:Komen de gemaakte foto's op de website?
Ik vraag me dat eigenlijk ook af ...
Elthas
Mountainbiker

Post by Elthas »

Zou iemand een gpx kunnen uploaden? ik ga een tijdje in die omgeving zijn en zoek een basisroute om van daaruit te verkennen
ditCh
Mountainbiker

Post by ditCh »

Elthas wrote:Zou iemand een gpx kunnen uploaden? ik ga een tijdje in die omgeving zijn en zoek een basisroute om van daaruit te verkennen
Hier kan je mijne vinden (60km + 25km)

http://connect.garmin.com/modern/activity/530669648" onclick="window.open(this.href);return false;
Elthas
Mountainbiker

Post by Elthas »

ditCh wrote:
Elthas wrote:Zou iemand een gpx kunnen uploaden? ik ga een tijdje in die omgeving zijn en zoek een basisroute om van daaruit te verkennen
Hier kan je mijne vinden (60km + 25km)

http://connect.garmin.com/modern/activity/530669648" onclick="window.open(this.href);return false;
Bedankt!
TrailRider
Mountainbiker

Post by TrailRider »

Antwoord van de organisatie gekregen. De foto's werden niet door een clublid genomen of op aanvraag van de club. Weet iemand wie de foto's genomen heeft?
Post Reply