Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
sam2300
Mountainbiker

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Post by sam2300 »

Btw weet er iemand hoe de leuke singletrack aan Waterfront erbij ligt qua netels en bramen? Dat vind ik ook wel steeds een plezant stuk, en blijkbaar niet zo gekend. Is niet zo technisch als de schorre, maar wel leuk om te knallen... Als er interesse is kan ik die ook wel ff gidsen, en dan kunnen we zo terugkeren via de Nielse Putten. Dat zou dan wel een stevig, maar erg mooi tochtje zijn...
flashing1
Mountainbiker

Post by flashing1 »

sam2300 wrote:Ik zou ook kort na de middag wel kunnen... Het juiste uur mogen jullie beslissen... Ik vertrek meestal aan de grote trap aan de schuifaf/lift in De Schorre bovenaan, en rijd daar naar beneden. Dus misschien best daar afspreken?

Ivm de gevaarlijke afdaling... Voor mij moet dat zeker niet worden afgesloten, al kan ik mij niet voorstellen dat er daar veel bikers zonder kleer scheuren naar beneden komen. Een duidelijke mededeling "extreem" zou misschien ook goed zijn, maar dan zullen er zich toch weer veel overschatten.
denk dat je die nog niet kent Sam , de deze lag aan die genoveerde asbestplaaats , ik ga een goeie 150 meter vroeger naar beneden vrij maken, minder extreem en even leuk , ge kunt wel dat nieuiw stuk inrijden , sla het Piet van Akenpad in , naar recjhts gaan , na het eeryte trapje , zul je een opening vinden linksweg de dieperik in , ge daalt af door gras, trerug naar boven biken en het bos in , have soime fun :-)
sam2300
Mountainbiker

Post by sam2300 »

Aha... Ik had het over die afdaling aan de rode laars. Ja dat nieuwe stuk in Terhagen heb ik ook nog niet gereden, stuk rond de visvijver is top!
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker

Post by BerggeitCasualFietser »

sam2300 wrote:Ik zou ook kort na de middag wel kunnen... Het juiste uur mogen jullie beslissen... Ik vertrek meestal aan de grote trap aan de schuifaf/lift in De Schorre bovenaan, en rijd daar naar beneden. Dus misschien best daar afspreken?

Ivm de gevaarlijke afdaling... Voor mij moet dat zeker niet worden afgesloten, al kan ik mij niet voorstellen dat er daar veel bikers zonder kleer scheuren naar beneden komen. Een duidelijke mededeling "extreem" zou misschien ook goed zijn, maar dan zullen er zich toch weer veel overschatten.
Nog even afwachten of die halve dag er door geraakt, normaal wel, maar ik zou dan om half een stoppen hier, iets eten, en met fiets van Puurs naar Boom rijden. Dus normaal tegen half twee aan de trappen, beneden of boven maakt niet uit. Gelieve er wel even rekening mee te houden dat ik sinds maart niet meer deftig offroad heb gereden, vandaag hoop ik mijn eerste deftige aantal offroad meters te doen in het Waasland ](*,)
patje2
Mountainbiker

Post by patje2 »

Half 2 aan de trappen moet voor mij ook lukken
TimW
Mountainbiker

Post by TimW »

flashing1 wrote:ge kunt wel dat nieuiw stuk inrijden , sla het Piet van Akenpad in , naar recjhts gaan , na het eeryte trapje , zul je een opening vinden linksweg de dieperik in , ge daalt af door gras, trerug naar boven biken en het bos in , have soime fun :-)
Straks eens verkennen na het werk se :-D
Alé donderdag vollen bak daar. Kan zijn dat ik er dan rond 16u ook nog passeer 8)
sam2300
Mountainbiker

Post by sam2300 »

Half 2 is goed voor mij! We zullen opt gemakske rijden e, tgaag toch warm zijn!;)
Lesley1980
Mountainbiker

Post by Lesley1980 »

Na men zware val eerder dit jaar ben ik vorige week nog eens terug geweest. Eerste rondje was hier en daar met de staart tussen mijn benen maar naarmate de tijd verstreek begon ik terug vertrouwen te krijgen op de fiets en ging het alsmaar vlotter.
Heb de smaak terug te pakken en besloten om morgenmiddag terug te gaan samen met Kefster.
TimW
Mountainbiker

Post by TimW »

Juist terug van Terhagen se.
De Schorre kunnen we op onze buik schrijven, ze hebben overal al omheining gezet voor TML en ge geraakt niet meer aan de tracks :(

Maar Flashing1 heeft er wel voor gezorgd dat het in Terhagen even plezant is!
De nieuwe track, dat aan het Piet Van Aken pad begint, is er eentje om U tegen te zeggen.
Knap werk verricht door Peter & co!! Heb hem 3x gereden daarjuist en ik voel het in de benen... Het is zware kost, leg uw ketting daar maar op de kleine vooraan 8)
bip bip
Mountainbiker
Location: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel

Post by bip bip »

Morgen ga ik ook nog eens langs daar, waar situeert dat Piet Vanaken wandelpad zich ergens?

grt,
bip bip
Post Reply