ZO 29/6/2014 HALLE Breedhout

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
degregge
Mountainbiker

Re: ZO 29/6/2014 HALLE Breedhout

Post by degregge »

vorig jaar heb ik deze moeten missen dus dit jaar ben ik zeker van de partij :P
mtbbreedhout
Mountainbiker

Post by mtbbreedhout »

Voor de 85 komen we vlot boven de 1.000 hm.
Zwaarste stuk tussen de 20 en 40 km voor wie 50 of 85 kiest.
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

Na enkele jaren van afwezigheid komen we terug eens naar Breedhout om te biken, zal waarschijnlijk de 50 km zijn. Hopelijk schoon weer want niet is leuker om in korte broek en korte mouwen te rijden natuurlijk !!!

MaC'Red
Schorpke
Mountainbiker
Location: Specialized Stumpjumper HT Comp 29 - Trek Fuel EX 9.7

Post by Schorpke »

Het was fun. 52 km was meer dan genoeg voor mij :roll:
Spijtig dat er weer van die kleinzielige gasten moeten zijn die den boel "proberen" te saboteren! pijltjes verwijderen etc....
Melding gedaan aan de eerste bevoorrading gedaan waar we de melding kregen dat ze op diezelfde plaats bij de controle deze morgend nog verwijderde bordjes vervangen hadden. Dus kort erachter waren ze weeral weg........echt kleinzielige mensen die zich daar mee bezighouden.
Voor de rest was de bepijling ok en den tocht meer dan ok =D> . Vooral de hellingen waren straf genoeg voor mij 8-[ 8-[ 8-[ :lol:
In het begin, eerste km's, zijn er foto's genomen geweest en nogmaals op het einde aan de afspuitstand. Waar kunnen we die weervinden? Op de site van mtb breedhout? :-k
bdc
Mountainbiker

Post by bdc »

Toertje was dit jaar omgekeerd, gelukkig want zo konden we de eerste 50km (de zwaarste & de leukste) zo goed als droog afwerken. Dan even een bui, maar niet van lange duur, dus toch nog aan het tweede deel van 35km gestart... jammer genoeg gingen iets voor halverwege (op de lus van 35km) de hemelsluizen open... na een tijdje stonden mijn schoenen vol water, en werd het parcours al maar glibberiger en vettiger... dan maar via de baan terug naar de start, om de mens en de fiets te sparen... als verzopen kiekens :drunk: de fietsen afgespoten en op de wagen geladen, en gelukkig had de organisatie goede warme douches voorzien! Het was nodig!

Echt jammer dat de regen geen twee uurtjes langer wegbleef... geen volk en geen sfeer meer op het terras - toch een dompertje voor de organisatoren, want alles was verder dik in orde! =D>
Last edited by bdc on Sun 29 Jun 2014 20:57, edited 1 time in total.
mahna-mahna
Mountainbiker

Post by mahna-mahna »

ingeschreven voor de langste afstand
na de hevige regenbui was de fun er wel af
de afslag van de 50 genomen en doorweekt binnengereden
jammer maar dan kan de organisatie niets aan doen
tot volgend jaar
degregge
Mountainbiker

Post by degregge »

Zalig toertje gereden heb de 50km komen rijden
Tot aan de tweede bevoorrading droog gebleven
Dus neig doorweekt was ik ni al een geluk da ik mijn
Regenjas mee had :-)
Twas echt een goed ritje.
Volgend jaar weer aanwezig ;-)
marre71
Mountainbiker

Post by marre71 »

vandaag ook 85km gereden en geen druppel regen gevoeld alleen als ik van aan de start (of einde) naar huis reed?!!
Zotte Marre
Mountainbiker
Location: TR-Smuggler, On One Scandal 29", S.I.R.9 Kermit, WAW109 (verkocht)

Post by Zotte Marre »

mahna-mahna wrote:ingeschreven voor de langste afstand
na de hevige regenbui was de fun er wel af
de afslag van de 50 genomen en doorweekt binnengereden
jammer maar dan kan de organisatie niets aan doen
tot volgend jaar
Leuk ritje, het mooiste deel zat inderdaad tot voor de 2e bevoorrading. De laatste 35km lus de volledige bui over ons gehad, het parcours was iets minder maar toch goed kunnen doorrijden in de regen. 'k Vond het best leuk in de gietende regen, mijn moteur werkt dan efficienter ;-) Zolang het maar droog was aan de auto om om te kleden, en dat was het ook !
Last edited by Zotte Marre on Tue 01 Jul 2014 10:59, edited 1 time in total.
HardTail Charlie
Mountainbiker

Post by HardTail Charlie »

Aangezet voor de 85, maar uiteindelijk toch maar de 50-afslag genomen. Na Werchter (& de bijhorende consumpties...) pas om 2u30 in bed en dat liet zich toch wel een beetje voelen.
Goed geamuseerd op de 50, die heel wat déjà-vu's van een (deels omgekeerde) Sabboïka had. Maar niet getreurd, integendeel, het is toch zo'n plezante regio.
Organisatie dik in orde =D>
Samen met enkele andere bikers/-ster één pijltje gemist (net voor de 2e bevoorrading), vermoedelijk niet opgemerkt omdat het op dat moment, op een redelijk smalle track waar het toch wat opletten was, net heel hevig regende.
Een wandelaarster gidste ons vriendelijk richting "ravito" vlakbij.

Jammer voor de medewerkers dat de felle regen de "after-party" toch wat vergalde.
Heen & (kletsnat) terug vanuit Liedekerke toch aan een zondagse 86Km geraakt. Warm bad & nadien zetel waren o zo welkom...
Post Reply