29/06/14 linkhout (lummen)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
anton
Mountainbiker

Re: 29/06/14 linkhout (lummen)

Post by anton »

frits motaar wrote:waarom is er geen 'link' van de kalender naar het forum?
toch niet bang voor goede en minder goede reacties? :lol:

nee nee :lol: :lol: :lol:

het parcour ligt er goed bij als is af gepijlt.
Fret Raket
Mountainbiker

Post by Fret Raket »

Staat er wel bij, net nog gecontroleerd :-k
En alle reacties zijn uiteraard welkom.
adriescc03
Mountainbiker

Post by adriescc03 »

Heeft het bij jullie niet geregend?
Fret Raket
Mountainbiker

Post by Fret Raket »

Gisterenavond heeft het hier even goed geregend. Vandaag enkel in de namiddag maar helemaal niet zo erg als gisteren en nu is het hier ook droog. Morgen hier pas vanaf 11u regen, net gecheckt op Buienradar en Bing.
Parcours ligt er goed bij, op sommige kleine plassen na. We hebben wat nieuwe trajecten bijgevoegd, net als stukken singletracks en er zitten ook een paar korte steile klimmetjes in.
LaGamuza
Mountainbiker

Post by LaGamuza »

Vandaag de 45 km komen bollen, was goed in orde, bevoorrading was goed, pijlen was effe aanpassen, het waren weeral die kleintjes van FP had deze al een tijdje niet meer gezien dus paar keer op mijn tellen moeten terugkeren, maar kan organisatie niets aan doen, hadden zelfs krijtlijnen gebruikt =D> . De tour was magnifiek vond ik, waren er veel privé stukken of kan ik hem nog eens rijden? Volgend jaar zeker weer van de partij. =D> :bounce: . Bij thuiskomst toch 81km op de teller, nu kijken naar finale BK op de weg se.
TrailRider
Mountainbiker

Post by TrailRider »

Ook de 45km gedaan. Zeer mooie tocht, maar ooooh zooo nat!!! Ben droog vertrokken tegen 11u, maar was wel blij dat ik mn regenjas mee had in de rugzak.

Er stond op een van de vele singletracks iemand foto's te maken. Moet ergens redelijk in het begin geweest zijn aangezien het nog droog was. Weet iemand waar die ergens zullen verschijnen?
Wald Herr
Mountainbiker

Post by Wald Herr »

De 60km gedaan en ongeveer dezelfde rit als vorig jaar denk ik , dus weer dik in orde. Technische stukjes afgewisseld met wat dreven en (voor de 2e BV iets teveel) stukken asfalt. BV met de klassieke zaken, dus ook dik OK. Het 'mals regenbuitje' onderweg deed best deugd :drunk: .. en de laatste 7km waterbiking was eens iets anders. :-D

Tot volgend jaar....
ditCh
Mountainbiker

Post by ditCh »

Om half 8 gestart voor de 60km, veel draaien en keren (niet echt mijn ding, maar dat wist ik op voorhand). Na het afronden van de 60km nog gestart voor een rondje 25km (die er 30km bleken te zijn), de laatste 10km zijn dan de hemelsluizen open gegaan :-). Toffe TT.

Distance: 91,03 km
Avg Speed: 22,5 km/h
Avg Moving Speed: 22,7 km/h
Sven79
Mountainbiker

Post by Sven79 »

Zeer geslaagde rit in een mooie omgeving. De regenbui heeft ervoor gezorgd dat de rit net iets zwaarder werd voor de rijders alsook voor het materiaal. Pluim voor de organisatie.
Wel vond ik het raar om tijdens de rit 3 bikers te zien zonder helm... [-X ("gelukkig" is die kale veldrijder niet te hard gevallen in het modderige parcours, want wie had daar weer de schuld van gekregen?) :roll:
ditCh
Mountainbiker

Post by ditCh »

Sven79 wrote:Zeer geslaagde rit in een mooie omgeving. De regenbui heeft ervoor gezorgd dat de rit net iets zwaarder werd voor de rijders alsook voor het materiaal. Pluim voor de organisatie.
Wel vond ik het raar om tijdens de rit 3 bikers te zien zonder helm... [-X ("gelukkig" is die kale veldrijder niet te hard gevallen in het modderige parcours, want wie had daar weer de schuld van gekregen?) :roll:
Er zijn er altijd wel bij zonder helm ... begrijp niet dat men dergelijke mensen laat starten :-)
Post Reply