Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
el stevo
Mountainbiker

Re: Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Post by el stevo »

Nadat ik in de week in de buurt ben gaan fietsen, was het vandaag toch tijd om wat leukere trails op te zoeken: de schorre. Na het stormweer van de vorige week, ligt het hier weer goed bij. Links en rechts nog een plasje modder, maar perfect te ontwijken. Ik heb een 20 km maar gereden, maar wel een kleine 500 hm. Er is in de schorre een st half verdwenen door de voorbereidende werken voor de nieuwe brug, maar gelukkig zijn er daar meer dan genoeg :) ik heb trouwens gekozen voor de baggy short vandaag. Nergens aan mijn zadel blijven hangen, nergens in blijven hangen. Als ik er in boom met kan rijden, lukt het overal. Top.
Hoe was het in asse?
blade
Mountainbiker

Post by blade »

Wel ik had toch beter diene zeis meegenomen :-D we hebben er toch een dikke 80km gereden en enkele goeie klimmerkes bij gedaan ze
BoXeR
Mountainbiker

Post by BoXeR »

oe ? en geen tingels ?
VTom
Mountainbiker

Post by VTom »

Leuk tochtje gedaan met Jan & Sisse om en rond Asse, Opwijk en Buggenhout. Enkele keren door Sisse den bos ingestuurd...Een paar keer goed geneteld en gesneden door braamstruiken was het gevolg. In Opek nog een bekende "baanjanet" tegengekomen ;-)
BoXeR
Mountainbiker

Post by BoXeR »

een bekende Oppèkse baanjanet ? tiens :roll:
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

VTom wrote:Leuk tochtje gedaan met Jan & Sisse om en rond Asse, Opwijk en Buggenhout. Enkele keren door Sisse den bos ingestuurd...Een paar keer goed geneteld en gesneden door braamstruiken was het gevolg. In Opek nog een bekende "baanjanet" tegengekomen ;-)
Die dekselse Sisse toch, enfin de wonden als herinnering aan een leuke rit =D>
blade
Mountainbiker

Post by blade »

VTom wrote:Leuk tochtje gedaan met Jan & Sisse om en rond Asse, Opwijk en Buggenhout. Enkele keren door Sisse den bos ingestuurd...Een paar keer goed geneteld en gesneden door braamstruiken was het gevolg. In Opek nog een bekende "baanjanet" tegengekomen ;-)
Ik peis dat ikke met die baanjanet op de baan was :-k :-"
blade
Mountainbiker

Post by blade »

Wie gaat er zondag mee naar Asse, wel met de MTB naar daar he :wink: verleden jaar zijn we daar ook geweest ze
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

blade wrote:Wie gaat er zondag mee naar Asse, wel met de MTB naar daar he :wink: verleden jaar zijn we daar ook geweest ze
Ikke :bounce:
BoXeR
Mountainbiker

Post by BoXeR »

ikke kan niet, weekje stappen in Tirol, en heb al 280 km in de benen deze week ;-)
Post Reply